1401/12/04-20:22
برای اولین بار در منطقه ۶؛

احداث جایگاه‌ سوخت کوچک مقیاس در شهرک والفجر

احداث جایگاه‌ سوخت کوچک مقیاس در شهرک والفجر

شهردار منطقه شش از احداث جایگاه سوخت کوچک مقیاس با مشارکت بخش خصوصی در سطح منطقه شش خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه شش، رضا محمدی شهردار منطقه با اشاره به مشکلاتی که کمبود جایگاه های سوخت طی سالیان طولانی در منطقه ایجاد کرده بود گفت: ناکافی بودن تعداد جایگاه‌های سوخت، توزیع و پراکندگی نامناسب آنها در سطح منطقه باعث ایجاد صف طویلی در برخی معابر می شود که تا حدودی برخی از مشکلات ترافیکی از جمله در یوسف آباد متاثر از این موضوع است.

وی در تشریح جزئیات خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات منطقه به دلیل تراکم بافت مسکونی در زمینه احداث جایگاه‌های سوخت و نبود زمین مناسب بود، احداث جایگاه‌های عرضه کوچک مقیاس به عنوان راهکاری برای مقابله و جلوگیری از گره های ترافیکی حاصل از کمبود جایگاه سوخت مورد توجه قرار گرفت.

رضا محمدی ادامه داد: به همین منظور در زمین‌های مناسب که امکان احداث جایگاه ۲ سکو و ۴ نازل را داشته باشند در قالب جایگاه های کوچک مقیاس، احداث خواهد شد تا ضمن دستیابی به توزیع مناسب، بخشی از مشکلات شهروندان در این خصوص را رفع کنیم.

شهردار منطقه در پایان گفت: این طرح ابتدا در شهرک والفجر منطقه در زمینی به مساحت ۷۱۳ مترمربع در جنب پمپ گاز بزرگراه حکیم با ۴ نازل اجرایی خواهد شد که قطعا در کاهش ترافیک و روان‌سازی جریان تردد در شبکه های ترافیکی متأثر از این معبر تاثیرگذار خواهد بود.

گفتنی است؛ جایگاه های سوخت کوچک مقیاس، جایگاه‌ها تک سکو هستند که به عنوان راهکاری برای مقابله با کمبود جایگاه و ترافیک ناشی از این موضوع مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط