1401/12/05-12:37

بزرگترین پروژه عمرانی غرب تهران به متراژ بیش از ۴۷هزار مترطول با عوارض شهروندان ساخته می شود

بزرگترین پروژه عمرانی غرب تهران به متراژ بیش از ۴۷هزار مترطول با عوارض شهروندان ساخته می شود

بزرگترین پروژه عمرانی غرب تهران به متراژ بیش از ۴۷هزار مترطول و در حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار به زودی در منطقه ۵ آغاز می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به اهمیت پروژه های عمرانی در جلب رضایت شهروندان گفت: جدا از پروژه های کوچک مقایس که برای داشتن شهری مطلوب تر برای زندگی و طی بازدید ها و درخواست های مکرر شهروندان، به زودی شاهد آغاز عملیات ساخت بزرگترین پروژه عمرانی در غرب تهران خواهیم بود.

او افزود: پس از سال ها در منطقه امید و زندگی شاهد ساخت چهار تقاطع غیر همسطح به متراژ ۴۷۸۶۰ مترطول و اختصاص اعتبار ی بالغ بر مبلغ یک هزار میلیارد تومان خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ ادامه داد: طی انجام این پروژه درصد بالایی از نقاط کور که پیش از این سبب ترافیک هایی با حجم بالا و وقت گیر می شده برطرف خواهد شد. این تقاطع ها عبارتند از: تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید همت_ شهید اشرفی اصفهانی به طول ۹۸۰۰ متر، تقاطع غیرهمسطح شهید حکیم _ تعاون به طول ۱۶۲۰۰ متر، تقاطع غیرهمسطح جنت آباد _ شهید آبشناسان به طول ۱۸۹۰۰ متر و تقاطع غیر همسطح شهید ستاری _ شهید لشگری به طول ۲۹۶۰ متر.

مقدسی تاکید کرد: با پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان  جدی ترین درخواست های ساکنین منطقه ۵ را در راستای حل مشکلات ترافیکی در دستور کار قرار داده ایم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط