1401/12/05-12:49
درآیین افتتاح دهکده فوتبال در مجموعه بانوان بوستان بزرگ ولایت مطرح شد؛

نقش افزایش فضاها و سرانه های ورزشی در ایجاد نشاط و سلامت روان خانواده ها

نقش افزایش فضاها و سرانه های ورزشی در ایجاد نشاط و سلامت روان خانواده ها

آیین افتتاح دهکده فوتبال با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، معاون ورزش بانوان شهرداری تهران، شهردار منطقه، قهرمان و پیشکسوت ورزش فوتبال و مدیران شهری در مجموعه بانوان بوستان بزرگ ولایت برگزار شد و بر نقش افزایش فضاها و سرانه های ورزشی در ایجاد نشاط و سلامت روان خانواده ها تأکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه در این مراسم با اشاره به اینکه ایجاد فضا های ورزشی برای بانوان نقش موثری در سلامت جسم، روان و ایجاد شور و نشاط دارد افزود: تلاش مدیریت شهری این است که سرانه های ورزشی بویژه در محلات کم برخوردار افزایش یابد تا زمینه بروز و ظهور استعداد های ورزشی و شکوفایی آنها فراهم شود.

فرهادی از ظرفیت بوستان بزرگ ولایت به عنوان پتانسیلی ارزشمند برای شهر تهران یاد کرد و گفت: امید است با تدارک جشنواره های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سطوح مختلف، اجرای مسابقات متنوع علاوه بر ایجاد فضای رقابتی شادابی و نشاط در بین خانواده ها ایجاد و کیفیت زندگی شهری ارتقا یابد.

همچنین مجموعه شهردخت به منظور ارتقای مهارت های دختران برای انجام فعالیت‌های متنوع در زمینه‌های گردشگری، فراغت، آموزشی و... در حال آماده سازی است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته این مسئول در دهکده فوتبال بازی های پینگ‌پنگ فوتبال، ضربه ایستگاهی، فوتبال‌دستی، مجموعه های بازی انسانی، شوت فریم سه متری چرخدار، پنالتی هدفمند، میز فوتبالی، والیبال درجا ثابت و والیبال کودکان با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران طراحی و اجرا شده تا لحظاتی شاد و مفرح برای خانواده‌ها و شهروندان ورزشی فراهم شود.

مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران ضمن تشکر ویژه از شهردار منطقه و مجموعه بانوان در راستای پیگیری برای ایجاد ظرفیت های جدید ورزشی و تفریحی برای دختران و بانوان بیان کرد: قلب تپنده شهر ما در خانواده، بانوان هستند که سلامت، نشاط و شادابی آنها نقش موثری در ایجاد انگیزه و سلامت روان خانواده و جامعه دارد.

اردبیلی تصریح کرد: دختران شهر نقش موثری در ساخت آینده این شهر دارند و وظیفه ما ریل گذاری و برنامه ریزی برای آنها است که این مهم می تواند سرمایه گذاری بزرگ و ارزشمندی باشد.

این مسئول از مجموعه بوستان بانوان به عنوان مجموعه فعال و پر رونق که بازدید کنندگان زیادی دارد یاد کرد و گفت: بسیار خرسند هستیم که دهکده فوتبال در این مجموعه با توجه به ظرفیت بالا در استعداد های ورزشی منطقه راه اندازی شده و زمینه را برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به بانوان و و دختران ایجاد کرده است.

در این مراسم فرشته کریمی کاپیتان فوتسال کشور ضمن قدردانی از راه اندازی این مجموعه خواستار حمایت از دختران و بانوان در پرورش و رشد استعدادهای ورزشی آنها شد.

براساس این گزارش اجرای تواشیح، تقدیر از خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال، فرشته کریمی کاپیتان تیم ملی فوتسال کشور، غزاله سرشار سرپرست تیم ملی فوتسال و از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط