1401/12/07-15:03

پاکسازی ۵۰ زمین رها شده در منطقه ٢٢

پاکسازی ۵۰ زمین رها شده در منطقه ٢٢

معان خدمات شهری و محيط زيست منطقه ٢٢ از پاکسازی ۵۰ محیط از زمین های رها شده در این محدوده غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٢؛ عليرضاعلی بخشی در این خصوص گفت: باتوجه به اینکه حجم بالایی زمین های بایر یا همان زمین های رها شده در این منطقه غربی پایتخت به دلیل وسعت قرار دارد، به همین منظور با هدف آراستگی سیماي شهری، خدمات شهری منطقه اقدام به پاکسازی این محیط ها کرده است و این در حالی است که برخی از این اقدامات با مشارکت پروژه های مسکونی در حال ساخت به همت تلاش شهرداران نواحی شش گانه صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از معضلاتی که در این منطقه وجود دارد تخلیه نخاله های ساختمانی از سوی برخی از کامیون داران متخلف بوده است، که گاها برخی از این کامیون ها از سایر مناطق برای خروج  نخاله ها اقدام می کردند که طی یک برنامه ای شهرداران شب نواحی فعالیت شان را جلو گیری از این تخلف کرده اند.

عليرضا علي بخشی ادامه داد: چند دستگاه خودرو سنگین از سوی موتوری سنگين منطقه وجود دارد که پاکسازی این زمین های رها شده به شکل همه روزه با توجه به تغییرات آب و هوایی و نزدیک شدن به پایان سال صورت می گیرد، با این وجود درخواست برای افزایش خودروهای مورد نیاز اجرای این طرح به معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ارائه شده است تا خدمات رسانی به شهروندان افزایش پیدا کند.

وي تصریح کرد: حجم زمین های پاکسازی شده (رها شده) چندین هکتار است که نسبت به پاکسازی زمین های رها شده در بین مناطق ٢٢گانه شهر تهران حجم بسیار بالایی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این پاکسازی ها موجب شده تا محیط هایی که به یک نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود رفع شود و رضایتمندی شهروندان صورت گیرد، از جمله این اقدامات پاكسازی ۱۰ هكتاری در مدت زمان يک هفته می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط