1401/12/08-14:59

قلب پایتخت با ۳۰۰۰ متر فرش گل به استقبال بهار می رود

قلب پایتخت با ۳۰۰۰ متر فرش گل به استقبال بهار می رود

شهردار منطقه شش از کاشت انواع فرش گل‌های بهاری در قلب پایتخت خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل بهار، کاشت گل‌های بهاری در منطقه آغاز شده و ۳۰۰۰ مترمربع فرش گل و همچنین كاشت ۴۲۰۰۰ لاله در ورودی بوستان‌های قلب پایتخت در دستورکار این منطقه قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، رضا محمدی گفت: این فرش گل ها در ضلع شمال و جنوب تونل رسالت، بزرگراه مدرس، بزرگراه کردستان، بزرگراه حکیم و بزرگراه همت-کردستان و... اجرا می شود.

به گفته محمدی، ۵۰۰۰ مترمربع گل آرایی با اجرای طرح گل در بوستان ها، ۱۲۰ عدد سبد گل و بیش از ۳ هزار مترمربع گل آرایی در میادین منطقه صورت خواهد گرفت.

كاشت ۴۲۰۰۰ لاله در ورودی بوستان‌های قلب پایتخت

شهردار منطقه ۶ در این باره گفت: کاشت پیازهای لاله در رنگ بندی های مختلف توسط اداره فضای سبز شهرداری منطقه صورت گرفت تا شهروندان همزمان با فرا رسیدن بهار شاهد شکفتن هزاران گل لاله باشند.

به گفته شهردار منطقه ۶، عملیات گل‌کاری در میادین، نصب گلدانهای رنگی در بلوارها، بوستان‌های سطح منطقه با انواع گل بنفشه، شب‌بو، همیشه بهار و انواع دیگر گل‌های بهاری در حال انجام است‌.

محمدی ادامه داد: رفع نقص آبنماها، شستشو و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، ساماندهی نمازخانه‌ها، بهسازی سرویس های بهداشتی و رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر در راستای طرح استقبال از بهار در دستورکار است.

شهردار منطقه ۶ همچنین از نصب ۶۰ گلجای طبقاتی و بیش از ۲۰۰ گلدان خورجینی کوچک در پل های کریم خان، حافظ و ۶۴ اسد آبادی، نرده‌های میانی کریم خان و زیر پل مکانیزه میدان هفتم تیر، بازپیرایی میدان حضرت ولیعصر(عج) و نیز بلوار کشاورز نیز خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط