1401/12/09-14:58
سروری نایب رئیس شورای شهر تهران پیشنهاد داد؛

بودجه مولد سازی در شهرها صرفا در پروژه های عمرانی هزینه شود

بودجه مولد سازی در شهرها صرفا در پروژه های عمرانی هزینه شود

پرویز سروری، رئیس شورای عالی استان ها در جلسه ۱۳۲ شورا موضوع مولدسازی در کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: مولد سازی در شهرها متفاوت از سایر نقاط کشور است لذا با وجود بدهی دولت به شهرداری ها پیشنهاد می شود که ارزش افزوده مولد سازی املاک دولت در شهرها به بازپرداخت بدهی ها اختصاص داده شود.

به گزارش شهردارآنلاین؛ سروری اظهار داشت: پیشنهاد من این است که مولد سازی در شهرها در ظرفیت شهرها قرار گیرد و این موارد صرفا در پروژه های عمرانی هزینه شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در کشور ۲۰۲۰ محله دارای محرومیت در حوزه سرانه ها وجود دارد که ۱۸۴ محله آن در شهر تهران است. تامین بخشی از این سرانه ها (همچون موضوعات بهداشتی و یا موضوعات مرتبط با جابه جایی تیرهای برق) وظیفه دولت می باشد که رفع آنها مبلغی در حدود ۴/۲ همت را طلب می کند.

سروری در پایان از موافقت معاون اول رئیس جمهور در تامین این مبلغ در قالب موضوع مولد سازی در شهر تهران بر اساس اعلام رئیس سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد و گفت: در دیدار روز گذشته رئیس این سازمان با معاون اول رئیس جمهور مطرح شده بود که شهرداری زمین های دولت در شهر تهران را مولد سازی کرده و ارزش افزوده این زمین ها در تامین این بودجه هزینه شوند که تحقق آن اتفاق مبارکی را برای شهر تهران رقم می زند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط