1401/12/10-19:07
زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح کرد:

مولدسازی در شهرداری یعنی استفاده حداکثری از امکانات شهر/به ۵۰۷ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های حمل و نقل عمومی نیاز داریم

مولدسازی در شهرداری یعنی استفاده حداکثری از امکانات شهر/به ۵۰۷ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های حمل و نقل عمومی نیاز داریم

شهردار تهران گفت: مولد سازی ما به این معناست که از هر چیزی که داریم حداکثر استفاده را می‌کنیم. به عنوان مثال ۷ خط متروی ما با تی بی ام قطر ۹ کلنگ خورده است که قرار شد ۴ خط بعدی‌ را با تی‌بی‌ام قطر ۱۵/۸ کلنگ بزنیم تا علاوه بر مترو، یک خط اتوبوس هم از آن استفاده کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: خدمات عمومی که مردم نیاز دارند را به پارک‌ها می‌بریم. همچنین، بخش های مربوط به امور بهداشتی و خدماتی مختلف را هم به پارک‌ها خواهیم برد.

وی افزود: تهران باید متحول شود، تحول تهران هم با داشتن یک الگو و حرکت در مسیر اتفاق می‌افتد.

شهردار تهران عنوان کرد: به ۵۰۷ همت (۵۰۷ هزار میلیارد تومان) برای حمل و نقل عمومی نیاز داریم و این مقدار را از طریق مولدسازی باید به‌دست بیاوریم.

زاکانی ادامه داد: دولت تکالیف خود را نسبت به ما در مقایسه با دولت‌های گذشته بهتر انجام داد و من روز گذشته در صحن شورا هم این موضوع را عنوان کردم. اگر بنا باشد با بودجه دولت کارهایمان را پیش ببریم، کارها پیش نمی‌رود.

وی با اشاره به نحوه مولدسازی اموال در دولت و شهرداری تهران افزود: دولت زمین‌های خود را ارزش‌گذاری و بارگذاری می‌کند و با ارزش افزوده به فروش می‌رساند اما، مولد سازی ما به این معناست که از هر چیزی که داریم حداکثر استفاده را می‌کنیم. به عنوان مثال ۷ خط متروی ما با تی بی ام قطر ۹ کلنگ خورده است که قرار شد ۴ خط بعدی‌ را با تی‌بی‌ام قطر ۱۵.۸ کلنگ بزنیم تا علاوه بر مترو، یک خط اتوبوس هم از آن استفاده کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط