1401/12/11-19:26

رویداد "سالم پیر شویم" به میزبانی منطقه ۱۳ برگزار شد

رویداد "سالم پیر شویم" به میزبانی منطقه ۱۳ برگزار شد

رویداد "سالم پیر شویم" در قالب یک کارگاه علمی- عملی ویژه گروه سنی بالای ۶۰ سال پهنه شرق تهران با حضور استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سالن آمفی تاتر نگارخانه شرق تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اینکه دوران سالمندی از دوران های مهم زندگی است که باید به آن توجه شود، گفت: بر این اساس،اجرای برنامه های آموزشی به منظور آگاهی بخشی درباره بیماری آلزایمر بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا، رویداد "سالم پیر شویم" با رویکرد ارتقای کارکردهای شناختی سالمندان ویژه مناطق۴، ۸، ۱۴ و ۱۵ به میزبانی منطقه ۱۳ برگزار شد. 

او افزود: در این رویداد، حدود ۹۰ سالمند، با بیماری آلزایمر، علائم آن و غربالگری ها و آزمایش های لازم برای مراقبت از سلامت مغز با ورود به دوره میانسالی و سالمندی آشنا شدند. 

شهردار منطقه ۱۳، افزایش نشاط اجتماعی سالمندان، آگاهی بخشی در خصوص بیماری آلزایمر و افزایش مشارکت اجتماعی سالمندان از اهداف این رویداد دانست و افزود: پس از برگزاری رویداد، مجموعه ای از فعالیت ها و تمرین مغزی با توزیع کاربرگ هایی که موجب تقویت حافظه شده و می توانند در برنامه های روزانه خود قرار دهند، انجام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط