1401/12/12-14:51

اجرای عملیات رنگ آمیزی ۳ هزار مبلمان شهری منطقه ۱۵

اجرای عملیات رنگ آمیزی ۳ هزار مبلمان شهری منطقه ۱۵

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ از آغاز عملیات بهسازی، نوسازی و رنگ آمیزی ۳ هزار المان ها و مبلمان شهری در بوستان های سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی، از انجام عملیات رنگ آمیزی و زیباسازی مبلمان شهری در منطقه خبرداد و گفت: به منظور زیبایی بصری، و همزمان با فصل بهار و عید نوروز  عملیات رنگ آمیزی ۳ هزار مبلمان شهری شامل نیمکت، سطل زباله، آلاچیق، ست های ورزشی، پایه چراغ، نرده ها، سرویس های بهداشتی و... از ۱۵ بهمن ماه آغاز شد.

او با اشاره به اینکه یکی از عناصر تاثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است، افزود: عملیات رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری در بوستان ها با هدف آراستگی سیمای عمومی شهر و جهت جلب رضایت شهروندان و ایجاد نشاط و شادی در بین آنان به اجرا درمی آید.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به وجود ۱۵۱ بوستان شهری با کیفیت در منطقه افزود: منطقه ۱۵ با سرانه فضای سبز نزدیک به ۳۳/۵۷ مترمربع برای هر نفر است از مناطق سرآمد در این بخش است که تجهیز و رسیدگی و نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز بطور مستمر در دستورکار است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط