1401/12/13-21:38
در آستانه بهار ۱۴۰۲ برگزار شد:

نشست شبانه و اضطراری ارتقا نگهداشت شهر در منطقه ۴ پایتخت

نشست شبانه و اضطراری ارتقا نگهداشت شهر در منطقه ۴ پایتخت

طی نشست شبانه ای با حضور شهردار منطقه ۴ پیرامون مباحث نگهداشت شهر بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این جلسه فوری که با حضور کمالی زاده شهردار منطقه ۴، معاونین، شهرداران نواحی ۹ گانه و جمعی از مدیران شهری این منطقه برگزار شد؛ شهردار منطقه بر نحوه خدمت رسانی فوری با کیفیت مطلوب تاکید کرد.

کمالی زاده عنوان کرد: در ادامه طرح بهاران خدمت با شعار بهار دلها و استقبال از بهار با تلاش و همت بیشتر از همیشه در حوزه های خدمات شهری، ترافیک و عمرانی شهر را نونوار خواهیم کرد.

شهردار منطقه ۴ با تاکید بر بحث رفت و روب و نظافت شهری گفت: حفظ محیط زیست، نظافت و آراستگی شهر همواره از وظایف شهرداری هاست که این مهم در آستانه سال جدید پررنگ تر جلوه  می کند.

کمالی زاده افزود: در این راستا با اقدامات شبانه روزی در زمینه های مختلف از جمله مرمت، نظافت و رنگ آمیزی المان های شهری و ترافیکی، رسیدگی ویژه به بوستان ها و فضاهای سبز شهری، مرمت و تجهیز المان های بوستانی و ترافیکی، رسیدگی به آسفالت های معابر و... به شهر رسیدگی ویژه خواهد شد.

شهردار منطقه ۴ با تاکید بر مراسم جشن نیمه شعبان و استقبال از ماه مبارک رمضان گفت: زنده نگاه داشتن ایام و اعیاد مذهبی جزو وظایف هر مسلمانی است و مدیریت شهری این وظیفه را چندبرابر بر دوش دارد.

او ادامه داد: در این راستا هرچه باشکوه تر برگزار کردن روز میلاد باسعادت منجی عالم حضرت ولیعصر(عج) و ماه مبارک رمضان از اقدامات مهمی که به آن پرداخته شده و با جدیت ادامه خواهد داشت.

کمالی زاده در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با چنین اقدامات مناسب و به موقع بتوانیم رضایت، رفاه و آسایش شهروندان را سبب شده، گامی برای داشتن شهری برتر و بهتر برداریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط