1401/12/13-22:10

اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای شهروندمحوری و نیاز محلات

اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای شهروندمحوری و نیاز محلات

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای عملیات عمرانی دو آبنما با هدف زیبایی فضای شهری و بهبود سیمای بصری محلات خبر داد و گفت: در حال حاضر، پروژه مقبرةالشهدای بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای مردم محوری و رفع نیاز های آنان گفت: در محلات مختلف، این نیازها متفاوت بوده، گاهی احداث فضای سبز، یک بوستان محلی و نصب تجهیزات مورد نیاز شهروندان است و گاهی آسفالت معابر نیاز آنان است، بنابراین شناخت محلات و توجه داشتن به درخواست های آنان برای ما حائز اهمیت است.

او در خصوص ساخت آبنمای میدان شهیدان رحیمی افزود: این آبنما به مساحت ۳۰۸ مترمربع از ۵ قسمت مجزا که شامل ۴ بخش پیرامونی و یک بخش مرکزی ساخته شده که کف بیرونی و دیواره ها با کاشی کاری استخری اجرا و این پروژه به اتمام رسید.

شهردار منطقه ۱۳ به عملیات عمرانی آبنمای دیگری در بوستان بهیان اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه به مساحت ۱۰۰ مترمربع به تازگی در انتهای خیابان سی متری نیروی هوائی آغاز شد.

محمد هادی علی احمدی یادآور شد: احداث آبنماها، جلوه خاصی به فضای شهری می بخشد و منظر شهری زیبایی را ایجاد می کند.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص عملیات بهسازی و مرمت محوطه آرامگاه شهدای گمنام در بوستان سیمرغ خاطر نشان کرد: این پروژه به منظور حفظ و نگهداری یادمان شهدای گمنام و ارج نهادن به مقام شامخ شهادت و شهیدان گرانقدر در دستور کار قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط