1401/12/15-22:57

افزایش ایمنی معابر با اجرای طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲

افزایش ایمنی معابر با اجرای طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ از  بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به منظور افزایش ایمنی معابر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و به منظور افزایش سطح ایمنی معابر، طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.

به گفته او، بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی سطح منطقه، بازدید و تجهیز کلیه ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و خطوط ویژه اتوبوس از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ اجرایی می شود.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: مطابق هماهنگی های انجام شده کلیه نواحی منطقه ۱۳ با در اختیار داشتن پیمانکاران مربوطه، تجهیزات ترافیکی محدوده منطقه و همچنین ایستگاه ها و پایانه های حمل نقل عمومی را مورد بازدید و بازبینی قرار داده است.

سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ ادامه داد: به منظور افزایش کیفیت ارایه خدمات، بازسازی، نوسازی و نظافت کلیه تجهیزات و علایم ترافیکی انجام می شود، تا در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز علاوه بر افزایش رضایتمندی شهروندان شاهد افزایش سطح ایمنی نیز باشیم.

به گفته او، تشدید نظارت ها و افزایش ناوگان در ایام پایانی سال از دیگر بخش های طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ در این منطقه از پایتخت است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط