1401/12/16-14:28
همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری؛

نهال یاد شهید آتش نشان ساختمان خیابان بهار در خاک بوستان لاله، منطقه۶ غرس شد

نهال یاد شهید آتش نشان ساختمان خیابان بهار در خاک بوستان لاله، منطقه۶ غرس شد

شهرداری منطقه شش طی مراسمی باحضور رضا محمدی شهردار منطقه، رياضی، هاتفی و مددی مديران معاونت عمليات سازمان آتش نشانی منطقه ۲، ۵ و ۶ شهرداری تهران، اعضاء و فعالين خانه های دوام ايمنی محلات ۱۴گانه در بوستان لاله به یاد و نام شهيدان آتش نشان و فرماندهان گروه های دوام محلات ۱۴گانه نهال غرس کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه شش، رضا محمدی شهردار منطقه در جمع فعالین خانه های دوام ایمنی محلات ۱۴گانه این منطقه گفت: درختکاری یک سنت پسندیده و یک فعالیت بسیار مفید است که از همگی به عنوان شهروندان این شهر برای دستیابی به منفعت مشترک باید در توسعه این فضاها و حفاظت از سرانه سبز اهتمام ویژه تری داشته باشیم.

شهردار منطقه ادامه داد: در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و حفظ و گسترش فضای سبز، فعالین گروه‌های دوام و ایمنی در محلات نقش مهم تری بر عهده دارند و می توانند در جلب مشارکت مردم در ارتباط با همین موضوع و دست یافتن به هوای پاک و افزایش سرانه سطح فضای سبز اقدامات تاثیرگذارتری داشته باشند.

محمدی اضافه کرد: به همین منظور علاوه بر کاشت درخت به یاد رشادت های شهدای آتش نشان به شکل نمادین به ازای هر فرمانده دوام محلات ۱۴گانه منطقه یک نهال در قدیمی ترین بوستان پایتخت غرس شد.

وی در ادامه به اشاره به برنامه های متنوع درختکاری که در سطح منطقه به مناسبت این هفته اجرایی شد اذعان داشت: تلاش هایی که توسط همکارانم برای افزایش سرانه فضای سبز در سطح منطقه به بهانه هفته منابع طبیعی انجام شده قابل تقدیر است، چرا که تلاش شد در این روزها به یاد شهروندان تاثیرگذار شهر در تمام عرصه های ایثارگری، فرهنگی و حتی فرزندان تازه متولد شده درختی غرس شود.

شهردار منطقه در پایان با ابراز امیدواری از اینکه نهال های کاشته شده به یاد ایثارگری ها و تولدها در سطح منطقه نفس تازه ای به حیات شهری بدمد گفت: درخت یادبود شهید رضا دارابی رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش‌نشانی که در حادثه تلخ ساختمان ۱۵۳ بهار به درجه شهادت نائل شد در قدیمی ترین بوستان پایتخت غرس شد، همه ما در برابر این از خودگذشتگی مسئولیم و این اقدام به نشان قدردانی از ایثارگری این شهید بزرگوار صورت گرفت.

برپایه این گزارش با همراهی مديران معاونت های عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران، جمعی از اعضا و فعالین خانه های دوام و ایمنی محلات ۱۴گانه نهال مزین به نام شهدا و از جمله شهید رضا دارابی به شکل نمادین در بوستان لاله غرس شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط