1401/12/16-15:37
برگزاری جشنی به قدمت ۷۰ سال همزمان با نیمه شعبان؛

برپایی «گذر انتظار» در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۵

 برپایی «گذر انتظار» در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از برپایی «گذر انتظار» همزمان با شب نیمه شعبان در باب الرضای تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) به شهروندان گفت: توفیق داریم امسال با ویژه برنامه «گذر انتظار» میزبان شهروندان عزیز در مسير خيابان هفده شهريور حد فاصل ميدان خراسان تا خيابان منصور که برگزاری جشن شعبان در آن قدمتی ۷۰ ساله دارد، باشیم.

به گفته او، شهرداری منطقه با  برپایی استیج به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی چون موسیقی اقوام سنتی، سخنرانی، مسابقات، تجلیل از خانواده معظم شهدا، شعر خوانی و سرود، اهدای جوایز همراه با نورافشانی، برپایی موکب های پذیرایی و فرهنگی، اهداء گل، پخش مولودی آواها و نواهای محلی در مدح مولود نیمه شعبان می پردازد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این ویژه برنامه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه و مشارکت پایگاه های بسیج، امور مساجد، امور ایثارگران، کانون های نوجوانان و کانون آستان قدس رضوی منطقه برگزار می شود، افزود: این جشن بزرگ به صورت زنده امشب از قاب تلویزیون پخش می شود.

شیری در ادامه به تشریح دیگر ویژه برنامه های نیمه شعبان با عنوان «پویش روز امید در بهار ایران» پرداخت و افزود: برپایی ایستگاه های «روز امید در بهار ایران» در میادین اصلی و پرتردد سطح منطقه، برگزاری ویژه برنامه «نوای امید» با حضور کاروان خودرویی مجهز به سیستم صوتی و آذین بندی به همراه پخش سرودها و نواهای مذهبی در سطح منطقه، برگزاری جشن و مولودی و سخنرانی در مساجد سطح منطقه، برگزاری ویژه برنامه نورافشانی در میادین و معابر پرتردد سطح محلات از جمله آن است.

برپایه این گزارش؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری، آذین بندی و فضاسازی مناسب همزمان با اعیاد خجسته رجب و شعبان در معابر و ساختمان های منطقه با ریسه های نوری، پرچمی و بنرهای مناسبتی انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط