1401/12/22-10:43

دو میلیارد تومان خدمات عمرانی در مدارس منطقه ۸

دو میلیارد تومان خدمات عمرانی در مدارس منطقه ۸

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ از انجام خدمات عمرانی با صرف هزینه دو میلیار تومان و اهدای وسایل ورزشی به ارزش صد میلیون تومان در مدارس دولتی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ تنهایی با اعلام خبر آغاز مرمت و تجهیز مدارس دولتی طی دو هفته گذشته گفت: شهرداری منطقه۸ در راستای سیاست‌های شهرداری تهران، در زمینه آموزش‌های شهروندی در مدارس، با برقراری تعامل دوسویه با آموزش و پرورش از مدارس دولتی در موضوعات عمرانی، مناسب سازی و تجهیز حمایت می‌کند.

شهرداری منطقه۸ با اشاره به انعقاد تفاهم نامه شهرداری منطقه و آموزش و پرورش افزود: با تعامل شهرداری و آموزش و پرورش در یک ماه اخیر، لیست مدارسی که نیاز به خدمات عمرانی، منطبق با ضوابط طرح حمایت از مدارس داشتند؛ از طریق آموزش و پرورش منطقه هشت به شهرداری منطقه اعلام شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز، بهسازی و نوسازی مدرسه استثنایی بشارت ویژه دانش آموزان اوتیسمی منطقه خبر داد و گفت: همزمان با احصا و شناسایی نیاز‌های مدارس، رفع چالش‌های اولین مدرسه اوتیسم ناحیه شرق تهران را که یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است، در دستورکار قرار داده ایم و شهرداری با کلیه ظرفیت‌ها با هدف رفع این مشکل در کنار آموزش و پرورش خواهد بود.

وی ادامه داد: بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی آموزش و پرورش، عملیات ‌های عمرانی و بحث آسفالت‌ریزی و خط‌کشی، ایزوگام، زیباسازی حیاط مدرسه و دیواره‌های داخلی و تاسیسات بود.

شهردار منطقه۸ از اجرای عملیات‌‌های عمرانی و خدمات شهری به ارزش یک میلیارد تومان در سطح مدارس دولتی منطقه خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات از دو هفته پیش آغاز شده و تا پایان سال به پایان خواهد رسید.

فاطمه تنهایی با اعلام فعالیت ۱۷۰ مدرسه در سطح منطقه افزود: شهرداری منطقه۸ با هدف افزایش و ارتقای کیفیت سطح خدمات ورزشی، اهدا و توزیع وسایل ورزشی به ارزش صد میلیون تومان را تا پایان سال ۱۴۰۱در دستور کار قرار داده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط