1401/12/22-21:29

شمیم عطر بهار در بوستان نوفل لوشاتو به مشام می رسد/ انتخاب بهترین های عیدانه

شمیم عطر بهار در بوستان نوفل لوشاتو به مشام می رسد/ انتخاب بهترین های عیدانه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از رویداد بهترین سفره آرایی هفت سین و جشنواره تخم مرغ های رنگی در بوستان نوفل لوشاتو خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "اسمعیل قضاتلو" با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی سال و قرار گرفتن در آستانه نوروز ۱۴۰۲ گفت: طبق رسومات ملی، ایرانیان هرساله هنگام نو شدن سال با نشستن کنارسفره هفت سین و آرزوی بهترین ها برای خود و اطرافیان پا در سالی جدید می گذارند.

او در ادامه با اشاره به رواج، فرهنگ سازی و زنده نگاه داشتن آیین های سنتی گفت: در این راستا رویداد بهترین سفره آرایی، هفت سین و جشنواره تخم مرغ های رنگی در منطقه ۴ با همت اداره امور بانوان و با هدف ایجاد فضایی شاد و آماده سازی فضای شهری برای استقبال از سال نو در بوستان نوفل لوشاتو برگزار شد.

قضاتلو افزود: در این جشنواره و رویداد هنری سفره های هفت سین خلاقانه، سبزه آرایی زیبا، چیدمان زیبای این سفره ها و تزیین زیبا و خلاقانه تخم مرغ های رنگی به رقابت پرداختند.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: این مراسم با مشارکت فرهنگسرای سلامت روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه در بوستان نوفل لوشاتو با حضور ۶۰ نفر از شهروندان برگزار شد و در پایان از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط