1401/12/23-12:07

آماده باش منطقه ۴ در آخرین سه شنبه سال

آماده باش منطقه ۴ در آخرین سه شنبه سال

شهردار منطقه ۴ تهران از آماده باش این منطقه در آخرین سه شنبه سال خبر داد و گفت: در این روز تمهیدات ویژه ای برای افزایش ایمنی و امنیت محلات اندیشیده شده است تا در این شب لحظات خاطره انگیزی برای شهروندان رقم خورد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" بابیان این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی ساختمان های مسکونی، اماکن تجاری، بوستان ها و همچنین ایمنی تردد شهروندان با همکاری نواحی ۹ گانه، حوزه ها و ادارات مرتبط و با مشارکت نیروی انتظامی و نظامی، مراکز درمانی، بیمارستان ها و اورژانس تمهیدات لازم برای سه شنبه ای ایمن خواهد شد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه افزود: طی روزهای گذشته ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به منظور اقدامات پیشگیرانه و حفظ ایمنی و آسایش روحی و جسمی برای شهروندان به ویژه کودکان، نوجوانان و سالمندان در چهارشنبه سوری اقدام به برگزاری جلسات هماهنگی با سازمان های امدادی و خدمات رسان مبنی بر احراز آمادگی و استقرار نیروهای عملیاتی و سازمان های تخصصی عضو ستاد در مرکز کنترل دوربین های ترافیکی و  نظارتی  شرق تهران کرد.

کمالی زاده افزود: همچنین در راستای اقدامات پیشگیرانه در چهارشنبه سوری سال جاری آماده به کار بودن تجهيزات موتوری سبک و سنگين امدادی، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه کودکان و دانش آموزان در مدارس سطح منطقه توسط مربیان خانه دوام و ایمنی محلات ۲۰ گانه و اطلاع رسانی پیرامون مخاطرات پیش روی شهروندان از طریق بنرهای بیلبوردی و فضای مجازی صورت گرفت.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: امیدوارم با مساعدت و همکاری شهروندان فهیم و مراقبت های ویژه بتوانیم از این شب به عنوان شبی خاطره انگیز و زیبا یاد کرده و اوقات مفرح و سالمی را در کنار خانواده سپری می کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط