1401/12/24-20:43

درخشش ورزشکاران منطقه ۷ در مسابقات جام قهرمان شهر

درخشش ورزشکاران منطقه ۷ در مسابقات جام قهرمان شهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از درخشش بی بدیل ورزشکاران این منطقه در مسابقات قهرمان شهر در میان مناطق ۲۲گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی با بیان این مطلب افزود: مرحله نهایی جام مسابقات قهرمان شهر مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در ۸ رشته آقایان و ۸ رشته بانوان در مجموعه های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از تاریخ ۸ تا ۲۰ اسفند ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه منطقه ۷در مرحله نهایی در ۸ رشته آقایان و بانوان حضور داشتند، تصریح کرد: ورزشکاران این دور از مسابقات در مجموعه ورزشی جانبازان منطقه ۱۰، شهیدان اسماعیلی منطقه ۱۸، شهید شفیعی پور منطقه ۵ با حضور نمایندگانی از سازمان ورزش مناطق ۲۲گانه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

معاون شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه نمایندگان این منطقه در جام قهرمان شهر عملکرد بسیار مطلوبی داشتند، گفت: ورزشکاران منطقه ۷ در رشته دو و میدانی با یک مدال طلا، دو مقام چهارمی و یک مقام اول تیمی، مسابقات بسکتبال زیر ۱۸ سال مقام دوم در میان مناطق ۲۲گانه، مسابقات شنا کسب ۶ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز از ۱۲ مدال و در کل مقام دوم تیمی در رشته شنا در میان مناطق ۲۲گانه را اذعان خود کردند.

به گفته وی ورزشکاران منطقه ۷ در رشته کشتی در رده سنی نونهالان و نوجوانان سه مقام شامل سه مدال برنز، سه مقام پنجمی و در مجموع در رده سنی نونهالان مقام دوم تیمی و در رشته شنا بانوان یک مدال طلا، سه مدال برنز، در رشته بدمینتون بانوان یک مدال نقره و یک مدال طلا کسب کردند.

راجی در پایان تاکید کرد: در رشته های دو ومیدانی، بسکتبال و شنا توانستیم جام قهرمانی را در این منطقه بدست بیاوریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط