1401/12/25-17:30
در جلسه بررسی پروژه های مشارکتی شهرداری منطقه ۱۵ مطرح شد؛

پهنه سبز ۳۰۰ هکتاری آزادگان در منطقه ۱۵، آماده سرمايه گذاری

پهنه سبز ۳۰۰ هکتاری آزادگان در منطقه ۱۵، آماده سرمايه گذاری

نوید خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در جلسه بررسی پروژه های مشارکتی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: سازمان سرمايه گذاری و مشارکت های مردمی در سال جدید قرار است ضمن بازگشایی قفل های پروژه های قبلی، پروژه های جدیدی مثل پهنه سبز آزادگان را شروع کرده و اتفاقات خوبی را برای این منطقه رقم بزنیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، خاصه باف با اشاره به تاکید شهردار تهران بر توسعه منطقه ۱۵ گفت: این منطقه به باب الرضای تهران معروف بوده و با برکت است.

وی با اشاره به وجود نعمات خدادادی که در ايران وجود دارد، افزود: پهنه ۳۰۰ هکتاری آزادگان در منطقه ۱۵ می تواند پروژه موثرتری باشد و فرصت کوتاهی داریم تا در این دوره مدیریت بتوانیم خدمتی به شهروندان عزیز داشه باشیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان سرمایه گذاری تسهیل گر منطقه است، افزود: باید از تصدی گری و بروکراسی های اشتباه پرهیز کنیم.

خاصه باف با اشاره به اینکه اختیار مناطق را نیز در این راستا بالا برده ایم، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از پتانسیل های جدید در سرمایه گذاری ها استفاده کرده و پروژه های جدیدی را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

بنابراین گزارش، محمد شیری شهردار منطقه در ابتدای این جلسه با اشاره به پتانسیل بالای سرمایه گذاری در منطقه گفت: یکی از اصلی ترین بحث های امروز منطقه سرمایه گذاری است و معتقدیم برای توسعه این منطقه حضور و جذب سرمایه گذار موثر است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای پروژه سرمایه گذاری ۳۰۰ هکتاری آزادگان همت بیشتری خواهیم گذاشت تا در سال جدید بتوانیم آن را با حمایت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران و سرمایه گذاران موثر احیا کنیم و به زودی شاهد اورهال شدن سرمایه ها و محدثات این بوستان باشیم.

این گزارش حاکیست، در ادامه این جلسه دکتر بهرامی معاون سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی اظهار داشت: بوستان آزادگان هم برای سازمان سرمایه گذاری و هم برای شهر تهران به عنوان یک فرصت است که می تواند پایلوت خوبی برای اشتغال و سرمایه گذاری باشد.

شایان ذکر است، حسینی مدیر اداره سرمایه گذاری و مشارکت مردمی منطقه در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه ارائه داد.

در ادامه اين برنامه مديرعامل سازمان سرمايه گذاری و مششارکت های مردمی و معاونين از پروژه های سرمايه گذاری اين منطقه شامل ری فورت، بوستان آزادگان و... بازديد کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط