1401/12/27-20:00
معاون شهردار منطقه ۴ در آستانه بهار ۱۴۰۲:

دیواره ها و المان های شهری رنگی در شمال شرق پایتخت چشم نواز می شود

دیواره ها و المان های شهری رنگی در شمال شرق پایتخت چشم نواز می شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: در ادامه طرح بهار جانها و در آستانه سال جدید دیواره های معابر بزرگراهی و محلی منطقه ۴ با نقاشی های دیواری و رنگ آمیزی های متنوع درکنار برخی از المان های رنگارنگ شهر را چشم نوازتر کرده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، "سید محمد قاضی میرسعید" ضمن تبریک پیشاپیش ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با اعلام این خبر گفت: نقاشی‌های دیواری به نوعی شناسنامه رنگی شهر محسوب شده و متعلق به هزاران شهروند و مخاطب است، به همین منظور و براساس دستورالعمل های ابلاغی شهردار تهران با محوریت قراردادن استفاده از رنگ در شهر در قالب طرح "کاربرد رنگ در شهر" دیوارهای معابر شمال شرق پایتخت با نقاشی هایی با مضامین نوروزی و برگزیده از گل و گیاه و تصاویر رنگارنگ به شهر رنگ و بویی خاص داده است.

او با بیان اینکه طرح‌ آرام‌سازی بصری برای کاهش ناهمخوانی های شهری و آرامش شهروندان حائز اهمیت است، ادامه داد: در این راستا ۵۰۰۰ مترمربع نقاشی دیواری و جمع آوری تبلیغات غیر مجاز، تابلوهای اصناف غیرمجاز، پایه چراغ های فرسوده فیزیکی انجام شد.

معاون خدمات شهری منطقه ۴ با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: در ادامه این عملیات ۳۵۰۰متر طول از گاردریل های فرسوده بزرگراه شهید سردار سلیمانی حد فاصل میدان رسالت و تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی و ۱۷۵۰۰۰ مترطول از جداول سطح منطقه رنگ آمیزی شد.

قاضی میرسعید در ادامه گفت: با توجه به فرسودگی سازه های تبلیغاتی سطح منطقه و لزوم اکران طرح های مناسبتی نسبت به تعمیر و راه اندازی ۳۵ سازه تبلیغاتی اقدام شد.

معاون شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: به منظور افزایش طول عمر رنگ آمیزی ها، شستشو و رسیدگی به سازه های تبلیغاتی، دیواره ها و المان های شهری به طور مستمر انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط