1401/12/28-19:19
کمالی‌زاده در پنجاهمین رویداد امید و افتخار خبر داد:

بهره‌برداری از دو تقاطع غیرهمسطح در اتوبان باقری طی سال ۱۴۰۲/اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بال شرقی خط ۴ مترو

بهره‌برداری از دو تقاطع غیرهمسطح در اتوبان باقری طی سال ۱۴۰۲/اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بال شرقی خط ۴ مترو

شهردار منطقه ۴ گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف توسعه بال شرقی خط ۴ مترو خواهد شد و دو تقاطع غیر همسطح نیز در اتوبان شهید باقری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهردارآنلاین‌به نقل از شهر؛ در پنجاهمین و آخرین پویش امیدو افتخار در سال ۱۴۰۱ که صبح امروز برگزار شد، ۷ پروژه عمرانی کلینیک مجموعه پارک جنگلی لویزان، اسکان کارگری شهید جعفرپناه، چمن مصنوعی شهید نعمت‌زاده، تبدیل نهر به کانیو و مناسب سازی پیاده رو خیابان دلاوران، مخزن بتنی صلح‌ودوستی، بازسازی سرویس بهداشتی بوستان دانش و احداث انهار سنگی بوستان جنگلی لویزان جهت ساماندهی شبکه آبیاری فضای سبز در منطقه ۴ شهرداری تهران با حضور گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، کمالی زاده شهردار منطقه و خانواده شهید باقرپناه به بهره برداری رسید.

در ابتدای این مراسم علی کمالی زاده گفت: افتتاحیه‌های امروز چهارمین دور از افتتاحیه‌ ‌پروژه‌های عمرانی طی ماه‌های اخیر در منطقه ۴ است، مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا بود این ۷ پروژه نیز در شهریور سال ۱۴۰۲ و به اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری برسد، با این اتفاق دو تعدیل سه ماهه شامل پروژه‌ها می‌شد و رقم هنگفتی برروی دست ما می‌ماند اما کار شبانه‌ روزی همکارانم سبب افتتاح پروژه‌ها در سال ۱۴۰۱ شد و همین موضوع علاوه بر خیر رسانی به مردم در این شرایط تورمی سبب صرفه جویی مالی برای شهرداری تهران نیز شد.

وی افزود: از نظر پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ در دو رتبه نخست مناطق ۲۲ گانه تهران است. به همین جهت امسال نیز در لایحه بودجه ۱۴۰۲ سهم منطقه ۴ از بودجه عمرانی ۳۰۰ درصد افزایش یافته‌است.

کمالی زاده پیرامون پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ در سال آینده گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف توسعه بال شرقی خط ۴ مترو خواهد شد و دو تقاطع غیر همسطح نیز در اتوبان شهید باقری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۴ در پایان تاکید کرد: آبان ماه امسال روزی که مسئولیت را در منطقه ۴ گرفتم، ۱۳.۸ درصد از تکلیف بودجه سال جاری به ثمر رسیده‌بود و در این ۵ ماه جذب بودجه مصوب شهرداری را به رقم ۱۰۰ درصد رساندیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده شهید باقرپناه تجلیل به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط