1401/12/29-23:09
شهردار منطقه ۴ در آستانه سال جدید خبر داد؛

چهره شمال شرق پایتخت با فرش های گل آراسته شد

چهره شمال شرق پایتخت با فرش های گل آراسته شد

شهردار منطقه ۴ از کاشت ۲۶۱۶ مترمربع فرش گل در بزرگراه ها و بوستان های شمال شرق شهر خبر داد و گفت: چهره شمال شرق پایتخت با فرش های گل زیبا مزین شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام این خبر گفت: در آستانه سال جدید و نوروز باستانی و به منظور داشتن شهری زیبا و آراسته و توسعه سرانه فضای سبز شهری، بزرگراه ها و بوستان های منطقه با انواع نشاء های فصلی با طراحی و اجرای زیبا در بزرگراه ها تزیین شد.

او افزود: به منظور حفظ و ارتقاء آراستگی و سلامت شهر فضای سبز رمپ و لوپ های شهید صیاد شیرازی، امام علی(ع) و بوستان های پلیس، رسالت، الغدیر، سمیه، احدزاده، سمرقند، گلبرگ، حاشیه بزرگراه های همت، باغ پرندگان و... به انواع گل های فصلی و دائمی آراسته شد.

کمالی زاده در ادامه گفت: از دیگر برنامه های این حوزه توسعه درخت و درختچه کاری در بوستان ها و معابر و رمپ و لوپ های حاشیه خیابان ها و بزرگراه هاست. این طرح با هدف بهبود بیشتر کنترل آلودگی هوا و مشکل کمبود آب و ایجاد منظر زیبای شهری جهت رفاه حال شهروندان در تمام فصول است.

وی در پایان گفت: در همین راستا اداره فضای سبز با انتخاب انواع و گونه های مناسب و زیبا و با رویکرد استفاده از گونه های مقاوم با توجه به پیام های شهروندان تا به امروز هرس و بازپیرایی فضاهای سبز شهری انجام گرفته و به پایان رسیده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط