1402/01/01-13:08

سه هزار تن آسفالت برای ترمیم بزرگراه باکری

سه هزار تن آسفالت برای ترمیم بزرگراه باکری

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ در مورد آسفالت بزرگراه باکری توضیح داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به عملیات آسفالت بزرگراه باکری گفت: اجرای عملیات آسفالت بزرگراه باکری با توجه وجود خرابی های متعدد از جمله خرابی های بلوکی، موج زدگی، قیر زدگی که منجر به چاله های متعدد در مسیر شده است در مسیر جنوب به شمال حد فاصل ارم تا پل همت در دستور کار معاونت عمران بود.

او افزود: این عملیات از تاریخ ۲۰ اسفند شروع شده و تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.  تاکنون ۱۳۰۰ تن آسفالت در ۶ شیفت کاری شب در محل پخش شده و تا اتمام مسیر و اجرای عملیات ۳۰۰۰ تن پخش اسفالت مکانیزه با دستگاه‌های مکانیزه انجام خواهد شد.

مقدسی در پایان گفت: برای این عملیات از ماشین الات دستگاه تراش ، قیر پاش مکانیزه،  فینیشر، غلطک سنگین آهنی و لاستیکی استفاده شده است.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ضمن تبریک سال نو و فرار رسیدن ماه مبارک رمضان از شهروندان گرامی به خصوص ساکنین منطقه ۵ بابت مشکلاتی که در. راستای ترمیم بزرگراه باکری در تردد آنها ایجاد شده پوزش طلبیده و امیدوار است این همراهی تا پایان عملیات ترمیم این بزرگراه ادامه یابد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط