1402/01/06-12:09

بوستان پلیس با برپایی دهکده تفریحی بهار ایران میزبان گردشگران شد

بوستان پلیس با برپایی دهکده تفریحی بهار ایران میزبان گردشگران شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ خبر داد: منطقه ۴ با حرکت کاروان های نوروزی، برگزاری مراسم جشن در محلات و برپایی پردیس بزرگ فرهنگی، ورزشی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان میزبان گردشگران، روزه داران و شهروندان تهرانی شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ اسمعیل قضات لو معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ و نیز رمضان المبارک ۱۴۴۴ و تقارن این ایام خجسته با هم به برنامه هایی که به همین مناسبت در محلات منطقه در حال برگزاری است اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های شاخص نوروز ۱۴۰۲ برپایی دهکده بهار ایران با طراحی و اجرای فعالیت ها و برنامه های جذاب وشاددر زمینه فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و اقوام جهت خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نورزوی در بوستان پلیس است که فعالیتهای این دهکده با مشارکت مناطق ۸ و ۱۳ از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ هرروز برنامه دارد.

قضاتلو در اشاره به فعالیتهای دهکده بهار ایران گفت: در بخش پردیس دهکده بهار ایران، غرفه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و خدمات رسانی اعم از غرفه های اقوام (سوغات،صنایع دستی و پوشاک)، عکاس خانه، غرفه های کودک و نوجوان، غرفه افطاری ساده و سفره افطاری، غرفه های سلامت و مشاوره، تفریحات ورزشی متنوع و بازی های بومی-محلی، شمع سازی، آموزش سفالگری، غرفه عفاف و حجاب و... پذیرای روزه داران، گردشگران و شهروندان تهرانی است.

او همچنین از برپایی گذر ورزشی با ارائه انواع فعالیتهای تفریحی شامل بازیهای بنری، دارت، فوتبال دستی، شوت توپ، بسکتبال، ایرهاکی، استخر توپ، سرسره بادی و... در کنار غرفه های فرهنگی خبر داد و افزود در روزهای یاد شده از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ منتظر هموطنان عزیز در گذر ورزشی هستیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با بیان اجرای برنامه های متنوع در استیج فرهنگی و هنری دهکده بهار ایران گفت: هرشب بعد از اذان مغرب استیج دهکده بهار ایران با اجرای برنامه های شاد و متنوع شامل پخش موسیقی، اجرای سرود و تواشیح، سخنرانی، نقالی و پرده خوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و تجلیل از کودکان روزه اولی و خانواده معزز شهدا برنامه دارد.

برگزاری جشن منطقه ای بهار ایران برنامه دیگری بود که قضات لو به تشریح آن پرداخت و گفت: به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مراسم جشن دیگری با اجرای نمایش شاد و موزیکال ویژه نوروز و حرکت عروسکهای غول پیکر برای روزه داران، گردشگران و شهروندان در بوستان نوفل لوشاتو اجرا می شود.

قضات لو در پایان اظهاراتش با اشاره به مشارکت مناطق ۸ و ۱۳ در برپایی دهکده بهار ایران گفت: دهکده بهار ایران در پهنه شرق به میزبانی منطقه ۴ و با مشارکت و حضور مناطق ۸ و ۱۳ برپا شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط