1402/01/08-16:28
در بازدید نوروزی معاون فنی و عمران شهرداری تهران عنوان شد؛

تاکید بر تسریع پروژه های عمرانی منطقه ۱۶

تاکید بر تسریع پروژه های عمرانی منطقه ۱۶

شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به اتفاق امیرزادگان معاون امور مناطق سازمان بازرسی و روحانی شهردار منطقه ۱۶، صبح امروز از پروژه های منطقه بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، صبح روز سه شنبه هشتم فروردین شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به اتفاق امیرزادگان معاون امور مناطق سازمان بازرسی، روحانی شهردار منطقه و نصرتی مدیر بازرسی منطقه ۱۶، ضمن تبیین سیاست ها و راهبردهای معاونت فنی و عمرانی در سال ۱۴۰۲، با حضور در تقاطع بزرگراه آزادگان و شهید رجایی از روند احداث کندرو و رسیدگی به وضعیت روکش آسفالت بزرگراه بازدید بعمل آورد و دستورات لازم به منظور هماهنگی های بیشتر در پیشرفت این پروژه را صادر کرد.

پارکینگ طبقاتی جوادیه نیز دیگر محل بازدید معاون فنی و عمرانی شهردار تهران بود که در این بازدید ضمن ارزیابی مطلوب از روند پیشرفت این پروژه، دستورات لازم به منظور هماهنگی هرچه بیشتر در پیشبرد این پروژه را صادر کرد.

در پایان این بازدید نیز شعبانی از تقاطع غیرهمسطح تندگویان-نواب و بازدید بعمل آورد و نکات فنی این طرح را در راستای ایجاد دسترسی ها به محله جوادیه و رفع معارضات ارائه کرد.

برپایه این گزارش، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در راستای تسریع پیشرفت پروژه هاو با تاکید بر خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر در محلات ۹ گانه این منطقه، هماهنگی های لازم را بعمل آورد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط