1402/01/09-17:44
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

استقبال کم نظیر گردشگران نوروزی از دهکده تفریحی بوستان پلیس

استقبال کم نظیر گردشگران نوروزی از دهکده تفریحی بوستان پلیس

شهردار منطقه ۴ تهران گفت: در برنامه دهکده تفریحی بهار ایران که در نوروز ۱۴۰۲ در شهر تهران میزبان گردشگران است، بوستان پلیس منطقه ۴ با برنامه های متنوع استقبال کم نظیری را شاهد بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این رابطه گفت: بوستان پلیس با دارا بودن سه غرفه گردشگری که دو غرفه صنایع دستی و تزئینی و یک غرفه اطلاع رسانی دارد، هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

او با اشاره به غرفه های اطلاع رسانی در بوستان پلیس گفت: در این بوستان غرفه های اطلاع رسانی در خصوص توزیع بسته های نوروزی،  نقشه اماکن گردشگری منطقه ۴، بلیط های تخفیف دار و همچنین هدیه های نوروزی برای کودکان بین مخاطبان وجود دارد.

او افزود: در بخش غرفه های صنایع دستی آموزش همراه با معرفی صنایع دستی شامل کیف های سنتی با نقش و نگار ایرانی همچنین معرق کاری و سفال گری و معرفی خوراک ایرانی و سنتهای نوروز در ایران باستان انجام می شود.

کمالی زاده در ادامه گفت: ثبت نام تورهای گردشگری در ایام نوروز با مساعدت فعالان گردشگری و دبیران گردشگری محلات در این مدت انجام می گیرد.

شهردار منطقه ۴ در پایان اظهار خرسندی کرد و گفت: بسیار مفتخریم که در این چند روز گذشته بیشترین مخاطبان را با حجم کم نظیری در بوستان پلیس داشته ایم و خداوند را به دلیل رضایت و سرور میهمانانمان شاکر هستیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط