1402/01/12-18:48
به مناسبت عیدنوروز و ماه مبارک رمضان؛

برگزاری جشن نوروزی "بهار ایران" در منطقه شش

برگزاری جشن نوروزی "بهار ایران" در منطقه شش

شهردار منطقه شش از برگزاری جشن بهاران ایران همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در فضاهای شهری و بوستان های منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، رضا محمدی شهردار منطقه با اشاره بر اینکه مصادف شدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز یکی از زیبایی‌های سال جاری به شمار می‌آید، گفت: برنامه های فرهنگی، تفریحی و ورزشی "بهار ایران" همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در این منطقه به صورت ویژه برگزار می شود.

شهردار منطقه ادامه داد: مراسم ویژه آغاز جشن‌ «بهار ایران» در منطقه۶ تهران با حضور کاروان‌های ویژه شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه تهران در میدان ولیعصر(عج) با هنرنمایی گروه های مختلف و رونمایی از نمادهای نوروزی اقوام و ملل، کاروان‌های گل و گیاه، عروسک‌های غول پیکر نوروزی، ده هزار بادکنک رنگی و نور افشانی ویژه به میزبانی منطقه آغاز شد.

وی اذعان داشت: استیج هنری و فرهنگی با اجرای برنامه های متنوعی همچون موسیقی سنتی و نوروز خوانی، نمایش های آیینی اقوام، نمایش عروسکی، سیاه بازی، استندآپ کمدی، شعبده بازی و اجرای مسابقات متنوع فرهنگی و هنری در کنار برپایی غرفه های فرهنگی، ورزشی و هنری از جمله اقدامات صورت گرفته برای افزایش شور و نشاط نوروزی در شهروندان است.

برپایی دهکده بهار ایران در بوستان لاله

محمدی در تشریح جزئیات تصریح کرد: برپایی دهکده های بهار ایران در بوستان لاله، از دو ساعت قبل مغرب با برنامه های متنوع معنوی میزبان شهروندان و مسافران نوروزی در قدیمی ترین بوستان تهران است.

شهردار منطقه افزود: در دهکده بهار ایران بوستان لاله خدمات اجتماعی ورزشی سرگرمی کودک و نوجوان، چایخانه، عکاس خانه، بازی های مجازی، خدمات سلامت محور همراه با برگزاری جشن و استیج فرهنگی و هنری برگزار می شود.

توزیع روزانه ۲۰۰۰ افطاری ساده در شب های ماه رمضان

وی با اشاره به توزیع افطاری در سطح منطقه گفت: در طرح افطاری ساده هر شب با ۲۰۰۰ هزار وعده افطاری ساده در ۳ نقطه از منطقه، میدان ولیعصر (عج)، بوستان لاله و بلوار کشاورز از روزه‌داران و مسافرین نوروزی پذیرایی می‌شود.

محمدی در تشریح جزئیات خاطر نشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب در بخش های مختلف منطقه به‌صورت متمرکز افطاری ساده میان شهروندان و مسافرین نوروزی توزیع می‌شود و چند پایگاه سیار توزیع افطاری ساده در سطح شهر فعال است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط