1402/01/12-19:09
در نشست مشترک مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با مدیران شهری منطقه ۲۱ مطرح شد:

رضایتمندی از خدمات شهری و جمع‌آوری پسماندها در سطح منطقه ۲۱

رضایتمندی از خدمات شهری و جمع‌آوری پسماندها در سطح منطقه ۲۱

نشست مشترک مدیرعامل و معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ و برخی از مدیران شهری این منطقه با هدف بررسی مسائل شهری به ویژه جمع‌آوری و تفکیک اصولی پسماندها برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "رضا شرفی" مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه، گفت: از مدیریت خوب حاکم بر منطقه ۲۱ که نشان از مشارکت و هم‌فکری در روند تصمیم‌سازی هاست قدردانی می‌کنم. جلسه امروز با هدف شنیدن صحبت‌های مدیران همیشه در صحنه معاونت خدمات شهری و محیط زیست برگزار شده است.

وی ادامه داد: دریافت نقطه‌نظرات معاونین و مدیران حوزه مهم خدمات شهری و محیط زیست در مناطق ۲۲گانه شهر تهران می‌تواند در نهایی شدن تصمیمات و اقدامات و ارتقای کیفیت خدمات در عرصه شهر کمک شایانی کند.

شرفی افزود: رسیدگی به مبحث مهم MRF و برگزاری جلسات هم اندیشی متعدد در این باره با هدف تبدیل آن به نقطه قوت صد درصدی در سطح کلانشهر تهران از جمله ارزشمندترین نکاتی است که می‌بایست مناطق ۲۲گانه پایتخت به آن توجه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تاکید کرد: هدف اصلی ما جمع‌آوری زباله ها از سطح شهر تهران به بهترین شکل ممکن است. در زمینه تفکیک پسماند از مبداء نیز پیگیری ویژه مدیران شهری و فرهنگ‌سازی به صورت پیوسته می‌بایست سرلوحه امور جاری قرار گیرد.

"مسعود نوابی" معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد سال ۱۴۰۱، گفت: هشتاد درصد موضوعات مرتبط با مخازن پسماند با دستور مستقیم شهردار منطقه ۲۱ رفع شد، رسیدگی به‌موقع و سریع به پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در دستورکار جدی ادارات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه قرار گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه موفقیت کسب شده در گرو تقسیم کار اصولی و وحدت نظر فی‌مابین مدیران ارشد حوزه خدمات شهری و محیط زیست بوده، افزود: از جمله مهم‌ترین اقدامات منطقه ۲۱ می‌توان به لایروبی مسیل کن پس از سالیان متمادی و با هماهنگی فرودگاه مهرآباد اشاره کرد. همچنین پاک‌سازی زمین‌های بی‌دفاع شهری با تعامل مشترک فی‌مابین شهرداری منطقه ۲۱ و صنایع مستقر در محدوده شهری منطقه انجام گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط