1402/01/13-22:20

بازدید شهردار منطقه ۱۹ از تفرجگاه ها و بوستان های نواحی پنجگانه در روز طبیعت

بازدید شهردار منطقه ۱۹ از تفرجگاه ها و بوستان های نواحی پنجگانه در روز طبیعت

ظهر امروز همزمان با سیزدهم فروردین ماه و گرامیداشت روز طبیعت تورج فرهادی شهردار منطقه با حضور در بوستان های نواحی پنجگانه وضعیت خدمت رسانی به شهروندان را بررسی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این بازدید که با حضور مدیران شهری همراه بود فرهادی با اعلام اینکه عوامل اجرایی خدمات شهری از روزهای گذشته نسبت به آماده سازی بوستان ها برای میزبانی از شهروندان در روز طبیعت مشغول خدمت رسانی بودند افزود: ضروری است که مردم عزیز ضمن بهره‌مندی از موهبت‌های طبیعی و خدادادی، صیانت از جلوه‌های الهی را مدنظر قرار دهند و در حفظ طبیعت و محیط زیست کوشا باشند.

او ضمن آرزوی تجربه لحظات خوش و به یادماندنی در آغوش طبیعت برای شهروندان بیان کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست، اداره محیط زیست منطقه آمادگی خود را برای جمع آوری ماهی های قرمز شهروندان در روز ۱۳ فروردین در بوستان های شقایق، ۲۲ بهمن و ولایت درب شماره دو را دارد.

این مسئول با تأکید بر جمع آوری پسماندها از سوی شهروندان در روز طبیعت، اظهار کرد: در این روز به منظور داشتن شهری سلامت و آراسته، نسبت به توزیع کیسه های زباله بین شهروندان و استقرار تانکرهای آب غیرآشامیدنی برای شستشو  و خاموش کردن آتش ها و جمع آوری پسماندهای تر اقدام شده است.

ضمن اینکه شهروندان می توانند پسماندهای خود را به محل‌های تعیین شده تحویل دهند و از رها کردن آن‌ها در طبیعت پرهیز کنند.

براساس این گزارش شهردار منطقه در روز طبیعت از بوستان های شقایق، بهشت، امام علی(ع)، بستان، الجواد، ۲۲ بهمن، ولایت، افرا و... بازدید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط