1402/01/17-16:13
در نخستين جلسه کمیته فنی سال ۱۴۰۲ مطرح شد؛

احداث و تکميل ۲۵ پروژه در منطقه ۱۵

احداث و تکميل ۲۵ پروژه در منطقه ۱۵

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در نخستین جلسه کمیته فنی منطقه در سال ۱۴۰۲ از اجرای ۲۵ پروژه غیرمستمر خبر داد و بر رعایت کیفیت این پروژه ها، در کنار کار کمّی تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، او در ادامه افزود: از مجموع ۲۵ پروژه احداثی؛ ۱۴ پروژه جدید و ۱۱ پروژه نیز از پروژه‌های نیمه تمام گذشته است که امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

شيری در ادامه به پروژه‌های مستمر منطقه اشاره کرد و یادآور شد: ۳۲ پروژه مستمر(نگهداشت) و ۶۴ پروژه توسعه محلی نیز امسال در دستورکار منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ضمن تاکید بر کیفیت پروژه‌ها اظهار کرد: رویکرد ما بر کیفیت کار همزمان با پیشرفت کمیت است و ضمن سرکشی مستمر به پروژه‌ها؛ دور جدید بازدید از محلات نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

او در ادامه خاطر نشان کرد: تعیین تکلیف بودجه تا پایان فروردین ماه انجام و برنامه ریزی برای برگزاری مناقصات تا نیمه اول اردیبهشت صورت گیرد.

شیری در پایان بر تلاش بیشتر برخی معاونت‌ها برای سامانه کنترل پروژه تاکید کرد و از معاونت برنامه ريزی خواست تا حداکثر يک درصد بودجه را برای اطلاع رسانی همان پروژه در نظر بگيرد.

این گزارش حاکیست، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها و رتبه بندی، به تفکیک معاونتها ارائه داد و گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ منطقه ۷۷۴ میلیارد تومان تعیین شده است که با این حساب منطقه ۱۵ رتبه چهارم مناطق بیست و دو گانه را از نظر بودجه دارد.

شایان ذکراست، در ادامه سامانه کنترل پروژه های سال ۱۴۰۱ مورد بررسی و نقد قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط