1402/01/17-21:43

آراستگی محلات منطقه ۱۳ با تداوم طرح نگهداشت شهر در سال ۱۴۰۲

آراستگی محلات منطقه ۱۳ با تداوم طرح نگهداشت شهر در سال ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم طرح نگهداشت شهر در سال ۱۴۰۲ با هدف ارتقای کیفیت زندگی و افزایش رفاه و آسایش ساکنان، پنجشنبه هر هفته در محله‌های سیزده‌گانه خبر داد و افزود: اولین طرح نگهداشت شهر صبح امروز با حضور فعال عوامل خدمات شهری و نظارت مدیران در خیابان پيروزی اجرایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه در سال گذشته طرح نگهداشت جامع پنجشنبه‌ها در خیابان‌های اصلی و محورهای منتخب به اجرا درآمده است، افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز، این طرح برای افزایش میزان رضایتمندی شهروندان در قالب اقداماتی از قبیل لایروبی نهرها، شست‌وشوی المان‌ها و سیمای شهری، امحای پوستر و تبلیغات غیرمجاز، رفت‌وروب خیابان‌های اصلی و محلات، بهسازی المان‌های بزرگراهی، اقدامات زیست‌محیطی، بازپیرایی و آراستن فضای سبز و ایمن‌سازی معابرشهری و... با کیفیت و جدیت اجرا می‌شود.

او  با اشاره به اینکه در این طرح گروه‌های اجرایی خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی، مسیل‌ها و واحد ۱۳۷ با همه تجهیزات برای خدمت‌رسانی به شهروندان حضور فعال دارند ادامه داد: در دومین پنجشنبه فروردین ماه، این طرح با نظارت شهرداران نواحی چهارگانه و رئیس اداره خدمات شهری و ارائه ده ها خدمات شهری حدفاصل میدان کلاهدوز تا چهارراه دهقان اجرایی شد.

شهردار منطقه۱۳ ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم و آیین‌های مذهبی، فعالیت جمع‌آوری پسماند خشک با فعالیت اکیپ اداره پسماند همراه با ارائه آموزش‌های مناسب به‌ویژه در پایگاه‌های مذهبی به شهروندان همزمان با طرح نگهداشت انجام می‌شود.

او خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ارتقای کیفیت محیط شهری در سال جدید نیز استمرار دارد و بسیاری از مشکلات شهری شهروندان که شاید از نگاه مدیریت شهری دور مانده باشد، مورد توجه قرار می‌گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط