1402/01/19-22:53

رشد ۳۰۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده منطقه۸

رشد ۳۰۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده منطقه۸

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ از افزایش و رشد ۳۰۰ درصدی پروانه‌های شهرسازی برای بافت فرسوده در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با مقایسه میانگین تعداد پروانه‌های صادر شده در سال ۱۴۰۱ گفت: میانگین کل صدور پروانه ‌ها براساس درخواست های ثبت شده از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ماه سال گذشته، تعداد ۶۰۱ فقره در منطقه۸ بوده است که این عدد رشد ۲۳۰ درصدی را نسبت به سال قبل داشته است.

وی با بیان اینکه میانگین زمانی صدور پروانه در سال ۱۴۰۱ در منطقه هشت تهران ، ۱۹ روز بوده است؛ افزود: این عدد کوتاه‌‌ترین زمان طی ۵ سال گذشته و همچنین در مقایسه با سال پیش بوده است.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با اشاره به افزایش آمار صدور پروانه‌های شهرسازی در بافت فرسوده منطقه۸ در ۱۲ ماهه نخست سال ۱۴۰۱، گفت: با اجرای بسته های تشویقی برای نوسازی بافت های فرسوده در این منطقه، تعداد ۱۸۳ پروانه در محلات فرسوده و کم‌برخوردار صادر شد تا نوسازی املاک فرسوده و نا‌ایمن انجام پذیرد.

تنهایی با اعلام خبر رشد ۳۰۰ درصدی صدور پروانه‌ها در بافت فرسوده منطقه۸ در مقایسه با مدت مشابه گفت: با توجه به اهمیت داشتن ایمنی شهروندان و نوسازی بافت‌های فرسوده، همه همکارانم درمنطقه۸ همسو با اهداف مدیریت شهری پایتخت در راستای کاهش زمان و تسهیل در فرایند اخذ مجوز ها در سال جاری تلاش خواهند کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط