1402/01/20-22:53
در بودجه سال ۱۴۰۲ باب الرضای تهران پیش بینی شده است؛

احداث و تکميل ۸۹ پروژه در منطقه ۱۵

احداث و تکميل ۸۹ پروژه در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از پیش بینی ۸۹ پروژه شامل ۲۵ پروژه غیرمستمر و ۶۴ پروژه توسعه محلی در بودجه سال ۱۴۰۲ باب الرضای تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شهردار منطقه در نخستین جلسه کمیته فنی در سال ۱۴۰۲ ضمن اشاره به اجرای ۲۵ پروژه غیر مستمر بر رعایت کیفیت و کميت این پروژه ها تاکید کرد و گفت: از مجموع ۲۵ پروژه احداثی؛ ۱۴ پروژه جدید و ۱۱ پروژه نیز از پروژه های نیمه تمام سال گذشته است که امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

او با اعلام اينکه اين منطقه از نظر تخصیص اعتبار چهارمين منطقه تهران است، به تشریح کد پروژه ها پرداخت و افزود: احداث خیابان ۲۰ متری شوش، بهسازی کانال ۱۷ شهریور شهرزاد، لوله گذاری کانال خیابان رحیمی، بازسازی بوستان فرامنطقه ای ۳۰۰ هکتاری شرق آزادگان، احداث باغ راه نوری خیابان خاوران از خیابان نبرد تا بزرگراه امام علی(ع)، احداث مخزن و لوله گذاری جهت آبرسانی محدوده بزرگراه امام رضا(ع)، احداث مخزن و لوله گذاری بمنظورآبرسانی بزرگراه بسیج نجفی رستگار، احداث تصفیه خانه بوستان آزادگان، بهسازی شبکه آبهای سطحی تفرجگاه نرجس خاتون، احداث ۶ دستگاه سرویس بهداشتی درغرب منطقه، احداث پایانه ثامن و احداث و بهسازی مقبره الشهدا از جمله این  پروژه هاست.

شهردار منطقه به ۱۱ پروژه نیمه تمامی که امسال به اتمام خواهد رسید اشاره کرد و گفت: احداث پایانه خاور شهر، بهسازی و تجهیز پایانه خاوران، احداث ساختمان گل و گیاه بوستان فداییان اسلام، احداث کانال جمع آوری آب های سطحی خیابان شیرازی، ساماندهی حاشیه محور امام رضا(ع) و احداث رمپ و لوپ بزرگراه شهید نجفی به شهرک رضویه در دستور کار بودجه امسال قرار دارد تا اين پروژه ها تکميل گردد.

شیری در ادامه به ۶۴ پروژه توسعه محلی اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۲۱ پروژه در حوزه فنی و عمران، ۱۵ پروژه در حوزه محیط زیست و خدمات شهری، ۱۹ پروژه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و ۹ پروژه در حوزه اجتماعی و فرهنگی از جمله پروژه توسعه محلی سال ۱۴۰۲ است.

شهردار منطقه در پایان ضمن تاکید بر کیفیت پروژه ها اظهار کرد: رویکرد ما بر کیفیت کار همزمان با پیشرفت کمیت است و ضمن سرکشی مستمر به پروژه ها؛ دور جدید بازدید از محلات نیز از آغاز خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط