1402/01/21-02:22
برای اولین بار در شهرداری تهران؛

آغاز نصب مخازن قفل دار زباله در منطقه۶

آغاز نصب مخازن قفل دار زباله در منطقه۶

شهردار منطقه۶ از آغاز فرایند جانمایی و نصب ۵۰ کاور مخازن زباله به صورت پایلوت در سطح منطقه به منظور محدودسازی دسترسی به زباله ها، بهبود سیمای شهر و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه شش، رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این اقدام در خیابان های طالقانی و سپهبد قرنی منطقه به عنوان معابر پرتردد که میزان تولید پسماند و زباله گردی بالایی داشت انجام پذیرفته است.

شهردار منطقه افزود: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته ۵۰ کاور مخزن پسماند که مخازن فعلی را کاور می کنند در سطح منطقه جانمایی و نصب شد تا با حذف دسترسی آسان به زباله ها علاوه بر اینکه سیمای شهری را بهبود می بخشد و مانع از پخش زباله ها در سطح معابر می شود تا حد زیادی در کاهش معضل زباله گردی و کاهش جمعیت حیوانات موذی تاثیرگذار خواهد بود.

محمدی در توضیح اینکه این مخازن چه تفاوتی با مخازن فعلی دارند، اظهار کرد: این مخزن دائماً باز نیست اما انتقال زباله به داخل آن به سهولت امکان پذیر است و برای تخلیه، فقط کارگران و نیروهای خدماتی شهرداری امکان دسترسی به پسماند و انتقال آن را خواهند داشت.

شهردار منطقه۶ در پایان گفت: قطعاً این موضوع در بهبود سیمای شهر ، مبلمان شهری و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع تاثیرگذار خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط