1402/01/21-23:46

۳۰ روز خدمت در بهار‌ جان‌ها

۳۰ روز خدمت در بهار‌ جان‌ها

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ گزارش سی روزه اجرای طرح بهاران خدمت در این منطقه را تشریح کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با اشاره به بسیج حوزه های اجرایی در طرح بهاران خدمت گفت: این اقدامات در چهار معاونت خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران از ۱۵ اسفند آغاز شد و در این مدت ۲۷۰۰۰ متر خط کشی طولی، تعویض و نوسازی ۱۰۰۰عدد از تجهیزات ایمنی ترافیکی، ۱۰۵۴متر مربع لکه گیری آسفالت، ۱۵۰۰ متر مربع فرش گل، نصب ۷ سفره هفت سین، ۲۰ المان‌ نوروزی و رمضانی و اسماء الحسنی، لایروبی ۴۶۲۰۰ مترطول از مسیل های سطح محدوده و همچنین ۷ هزار متر مربع تراش و هزارتن آسفالت‌ریزی در روزهای ابتدایی سال انجام گرفت.

وی با اعلام خبر ۷ هزار مترمربع تراش و هزارتن آسفالت‌ریزی در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۲ در خیابان شهید مدنی تهران تصریح کرد: این اقدام در معابر عبوری سه محله کم برخوردار تسلیحات، لشگر و وحیدیه منطقه۸ پس از ۹‌ سال و در تعطیلات نوروز انجام گرفت.

شهردار منطقه۸ همچنین از احداث هزار و پانصد مترمربع فرش گل در ۸ نقطه و المانهای گل کاری شده در ۸۰ معبر خبر داد و افزود: در طرح بهار جان‌ها شهرداری منطقه ۸ اقدام به کاشت ۱۵۰۰ مترمربع فرش گل در هشت بوستان این منطقه کرد.

تنهایی در ادامه از تعویض و نوسازی هزار عدد از تجهیزات ایمنی ترافیکی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: تجهیزات ایمنی ترافیکی فرسوده بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه۸ تهران تعویض و بازسازی شد.تنهایی از تهیه و نصب ۵۰۰ گل‌گادریل باهدف ایمن سازی مسیرهای بزرگراهی، نصب ۱۵۰ عدد استوانه پلاستیکی و ۶۰ متر طول گاردریل و مجموع ۱۲۰ عدد تابلوی جهت نما و خطر نما در سطح  این بزرگراه خبر داد و افزود: درمدت اجرای طرح بهاران خدمت ساماندهی تابلوها و تجهیزات ترافیکی، ایستگاه های بی آرتی درنقاط شناسایی شده انجام شد.

عملیات عمرانی در ۵۲ معبر سطح منطقه ۸ از دیگر اقدامات انجام شده در طرح ۳۰ روزه بهاران خدمت بود که شهردار منطقه۸ به آن پرداخت و ادامه داد: این اقدام شامل لکه گیری آسفالت در ۱۰۵۴ مترمربع، ۶۵۵ مترطول احداث جداول، ۶ مترمربع پیاده روسازی، هم سطح سازی و مرمت ۲۰ دریچه و... بوده است.

گفتنی است در طرح بهاران خدمت که از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در منطقه۸ انجام‌ شد به موضوعاتی از قبیل نگهداشت، وضعیت ایمنی، وسایل بازی و ورزشی بوستان‌ها و معابر بوستان‌های سطح مناطق، پرداخته شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط