1402/01/22-14:54
سروری در صحن شورا؛

تاکید جمهوری اسلامی به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف/ تدبیرکاهش صف های طولانی معاینه فنی خودرو قابل تقدیر است

تاکید جمهوری اسلامی به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف/ تدبیرکاهش صف های طولانی معاینه فنی خودرو قابل تقدیر است

نایب رئیس شورا با اشاره به ایجاد یک تعمیرگاه تخصصی خودرو ویژه بانوان برای اولین بار، از اهمیت حضور زنان در عرصه‌های مختلف کشور گفت.

به گزارش شهردارآنلاین؛ نایب رئیس شورا در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای ششم، در خصوص اقدامات موسسه همشهری اظهار داشت: در بازدیدی که از موسسه همشهری انجام شد شاهد اقدامات بسیار خوب این مجموعه بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد و تاکنون شش مرتبه نیز از سوی نهاد رهبری از مجموعه همشهری تقدیر شده است.

سروری در ادامه از تیم ملی کشتی نیز تقدیر کرده و گفت: در اقدامی قاطعانه فتح مدال‌های خوشرنگ در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا اتفاق بسیار خوبی را در پیروزی جمهوری اسلامی در قاره آسیا رقم زد که این پیروزی را به ورزشکاران عزیز تبریک می‌گویم.

وی در رابطه با وجود ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران نیز اظهار داشت: هر ساله شاهد صف‌های طولانی، مشکلات مردم، اعتراضات و مسائل مختلفی از این دست بودیم و در اینجاست که به اهمیت نقش فکر و برنامه پی می‌بریم که تنها از طریق اجرای یک قانون کارآمد انجام خواهد شد تا معضلات مردم را با فکر و تدبیر حل کند که مراکز ستاد معاینه فنی برای رفع این معضل تا حد بسیار قابل توجهی موثر بود.

نایب رئیس شورا با اشاره راه اندازی اولین تعمیرگاه تخصصی خودرو ویژه بانوان در مرکز آبشناسان اظهار داشت: در این مرکز تمام کارهای تعمیراتی به دست خود بانوان انجام می‌شود؛ افزایش ساعت کار و موضوعاتی از این دست باعث شد که امسال بتوانیم موضوع را کنترل کرده و به شکل بسیار خوبی این اقدام انجام شود؛ از متولیان این موضوع نیز تقدیر و تشکر می‌شود.

سروری در ادامه خطاب به نظام سلطه و امپریالیسم خبری گفت: شمایی که در کوچکترین مسئله علیه ایران به ویژه در بحث حقوق زنان بیانیه صادر و لجن پراکنی می‌کنید، خوب است که بدانید زنان ما در ایران در همه عرصه‌های مدیریت کشوری در هر مکانی که بودند جزو موثرترین افراد بودند و این نشان می‌دهد که تا چه اندازه جمهوری اسلامی به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف کشور اصرار و تاکید دارد که در عمل نیز پاسخ مثبت آن را از بانوان مشاهده کردیم بنابراین باید بیشتر به بانوان کشور در زیمنه‌های مختلف توجه شود تا بتوانیم از ظرفیت بانوان به نحو بیشتر و بهتری استفاده کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط