1402/01/23-12:52
در جلسه نظارت ستادی روابط عمومی منطقه ۲۱ عنوان شد؛

خلاقیت و نوآوری سرلوحه اقدامات اجرایی ادارات روابط عمومی در سال جدید قرار گیرد

خلاقیت و نوآوری سرلوحه اقدامات اجرایی ادارات روابط عمومی در سال جدید قرار گیرد

جلسه نظارت ستادی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ویژه بررسی عملکرد و اقدامات اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمد صائبی" معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در ابتدای این جلسه گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان چشم و گوش سازمان مطرح هستند؛ در این بین روابط عمومی‌ها در شهرداری تهران به طور خاصه مناطق ۲۲گانه پایتخت به واسطه ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با شهروندان و اربابین رجوع از درجه اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردارند.

وی ادامه داد: انجام کارویژه‌های برون سازمانی و تلاش جهت تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی باتوجه به استقرار بیش از چهار هزار واحد صنعتی و تولیدی در منطقه ۲۱؛ از جمله اقدامات شاخص و خلاقانه اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ بوده است.

در ادامه این جلسه "فرشید اسحاقی" مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تاکید کرد: از حسن نظر معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نسبت به عملکرد منطقه ۲۱ و ارائه راهکارهای لازم و برنامه‌ریزی دقیق برای سال جدید تقدیر و تشکر می‌کنم.

اسحاقی افزود: همکاران حرفه‌ای و باسابقه ما در اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ با دقت نظر، خلاقیت، تهعد کاری و مسئولیت‌پذیری بالای خود در راستای تحقق اهداف کلان مجموعه مدیریت شهری تهران تلاش می‌کنند.

براساس این گزارش؛ در جلسه نظارت ستادی فوق، گزارش کاملی از اقدامات اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ در سال گذشته در حوزه های مختلف ارتباطات مردمی، رسانه، سمعی و بصری، نامگذاری معابر، تبلیغات و انتشارات ارائه و همچنین طرح‌ها و برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۲ مطرح شد.

لازم به ذکر است؛ در قالب این جلسه هر یک از کارشناسان اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ به ارائه گزارش کار حوزه خود در سال ۱۴۰۱ پرداختند و همچنین شنونده نقطه نظرات مسئولین متناظر خود در مرکز ارتباطات و معاون روابط عمومی بودند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط