1402/01/23-20:42
در نشست مدیران سازمان فاوا و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مطرح شد:

لزوم هوشمندسازی فرآیندهای مدیریت بحران در شهر تهران

لزوم هوشمندسازی فرآیندهای مدیریت بحران در شهر تهران

در نشست سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برلزوم هوشمندسازی فرآیندهای مدیریت بحران در شهر تهران تاکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین در سازمان فاوا برگزار شد، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سعید جهانی سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور معاونان و مدیران به طرح و بررسی موارد همکاری‌ و هم‌افزایی بین‌سازمانی در خصوص برنامه‌های مدیریت بحران پرداختند.

در این نشست بر ایجاد رویکرد یکپارچه در توسعه‌ی نرم‌افزارهای حوزه‌ی مدیریت بحران تاکید شد و در رابطه با به‌روزرسانی زیرساخت‌های شبکه و توسعه‌ی زیر ساخت سخت افزاری تبادل نظر شد.

یکی از موضوعات اصلی این جلسه بررسی سامانه‌ها و نرم‌افزارهای مورد نظر در حوزه‌ی مدیریت بحران بود و در این راستا نیازهای پیش‌روی سامانه‌ی یکپارچه‌ی مدیریت بحران شهر تهران و سامانه‌ی مدارس آماده و خانه‌های دوام مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در  ادامه‌ی جلسه‌ کارشناسان حاضر به طرح نیازها در حوزه‌ی سخت‌افزار و زیرساخت همچون نیازهای زیرساختی در توسعه‌ی ساختمان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و پایگاه‌های مدیریت بحران تازه‌تأسیس پرداختند.

یکی از موضوعات این جلسه، طرح همکاری‌های سازمان فاوا به‌عنوان رئیس کارگروه هوشمندسازی قرارگاه ایمنی کالبدی شهرداری تهران بود و در رابطه با توسعه‌ی بخش اطلاعات حوزه‌ی مدیریت شهر تهران و استفاده از متادیتا، تبادل نظر انجام و موارد لازم بررسی شد.

هم‌چنین در این جلسه به ابعاد امنیت سایبری نیز به عنوان یکی از موارد حائز اهمیت در حوزه‌ی مدیریت بحران پرداخته شد و مقرر شد با حضور کارشناسان در کمیته‌ی هوشمندسازی مدیریت بحران شهر تهران، اولویت‌های اصلی تعیین و با ارائه راهکارها، مسیر هوشمندسازی فرآیندهای مدیریت بحران در شهر تهران طی سال جاری با شتاب بیشتر پیگیری شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط