1402/01/26-16:58
فرهادی در پنجاه و دومین رویداد امید و افتخار:

تلاش می‌کنیم کیفیت خدمات‌رسانی در محلات منطقه ۱۹ را افزایش دهیم/افتتاح مرکز پرتو در شهرک رسالت

تلاش می‌کنیم کیفیت خدمات‌رسانی در محلات منطقه ۱۹ را افزایش دهیم/افتتاح مرکز پرتو در شهرک رسالت

شهردار منطقه ۱۹ گفت: این منطقه به واسطه وجود فرودگاه، بهشت‌زهرا(س)، بزرگراه ها، میدان میوه و تره بار و شبکه‌های بزرگراهی جمعیت شناور سنگینی دارد ولی محلات این منطقه به همان نسبت از خدمات لازم بهره مند نیستند و تلاش می کنیم این خدمات‌رسانی را در منطقه بیشتر کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر ، تورج فرهادی در آیین افتتاح پروژه های مذهبی، فرهنگی و ورزشی منطقه ۱۹ که صبح امروز - شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲- در پنجاه و دومین پویش امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: منطقه ۱۹ به واسطه وجود فرودگاه،  بهشت‌زهرا (س)،  بزرگراه ها، میدان میوه و تره بار و شبکه‌های بزرگراهی جمعیت شناور سنگینی دارد ولی محلات این منطقه به همان نسبت از خدمات لازم بهره مند نیستند و تلاش می کنیم این خدمات‌رسانی را در منطقه بیشتر کنیم. 

وی افزود: مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در سه ماه گذشته ۴۵ تا ۵۰ درصد پیشرفت داشت و توانستیم این مجموعه را ظرف سه ماه اخیر به بهره بردای برسانیم. قرار بود ما فقط ابنیه آن را داشته باشیم و مابقی موارد و تجهیزات را به هیات امنا بسپاریم اما وقتی دیدیم این ظرفیت برای این محله فراهم نیست این موارد را نیز برعهده گرفتیم؛ مسجدی که بنایی ۲۳۵۰ مترمربعی و ظرفیتی ۷۵۰ نفری دارد. علاوه بر این، این پروژه زیرزمینی بزرگ دارد که از ظرفیت ارایه خدمات به محله نعمت آباد برخوردار است.

فرهادی ادامه داد: سرای محله اسماعیل آباد در محله ای که پیش از این سرای محله نداشت با ۲۵۰۰ متر مربع بنا در زمین یکهزار متری افتتاح شد. همچنین، زمین چمن مصنوعی در محله شهید بخارایی و مرکز پرتو در شهرک رسالت برای کودکان کاری که امکان تحصیل ندارند در زمین ۳۰۰ متری در دو طبقه از دیگر پروژه های امروز است.

شهردار منطقه ۱۹ یادآور شد:مجموعه بزرگ ورزشی و تفریحی امام علی(ع) در محله شهید کاظمی که چند سال تعطیل بود نیز بهسازی و مرمت شد و مجموعه های مختلف آن آماده و در اختیار محله قرار گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط