1402/01/26-17:50
در ماه مبارک رمضان انجام شد؛

بهره مندی ۳هزار شهروند از میز خدمت سلامت محور در باب الرضای تهران

بهره مندی ۳هزار شهروند از میز خدمت سلامت محور در باب الرضای تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ۳ هزار شهروند از خدمات آموزشی و میز خدمت سلامت محور طی ماه مبارک رمضان در باب الرضای تهران بهره مند شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی اسمعیلی گفت: ۱۰۵ کلاس آموزشی سلامت محور با محوریت ماه مبارک رمضان و با عناوین سلامت معنوی و تغذیه سالم به شهروندان به همت اداره سلامت منطقه برگزار شد.

او با اشاره به اینکه این خدمات با هدف ایجاد بستر مناسب به منظور بهره مندی شهروندان از ضیافت معنوی ماه مبارک رمضان و ارتقای همبستگی اجتماعی مبتنی بر مسجد محوری در مساجد و سرای محلات منطقه ارائه شد افزود: در این راستا ۳ هزار شهروند باب الرضای تهران از خدمات آموزشی و میز خدمت سلامت محور بهره مند شدند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: در این کلاس‌های آموزشی شهروندان و روزه داران از مباحث آموزشی متناسب با ماه مبارک رمضان از جمله آداب روزه داری، رمضان از نگاه قرآن و احادیث، فواید روزه داری، تغذیه در ماه مبارک رمضان، خودآگاهی و نقش آن در کیفیت زندگی، سلامت معنوی و... آشنا شدند.

برپایه این گزارش؛ ۱۰۵ کلاس آموزشی و ۲۶ ایستگاه سلامت محور یا میز خدمت با عناوین سلامت معنوی و تغذیه سالم در ماه رمضان در مساجد سطح محلات برگزار و ۳۰۳۴ شهروند از این خدمات بهره مند شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط