1402/01/27-01:27

اجرای ۷۳ پروژه توسعه محله‌ای در منطقه ۸ تهران

اجرای ۷۳ پروژه توسعه محله‌ای در منطقه ۸ تهران

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ با اعلام خبر پیش‌بینی اجرای ۷۳ عنوان پروژه‌ احداثی و توسعه محله‌ای در این منطقه گفت: در سال جدید ۲۲ عنوان پروژه غیرمستمر در منطقه هشت تهران اجرا می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با شروع سال جدید از اجرای ۲۲ عنوان پروژه احداثی(غیرمستمر) و ۵۱ پروژه توسعه محله‌ای(مستمر) در این منطقه خبر داد و گفت: بر اساس نیازسنجی در نواحی ۳گانه منطقه هشت تهران این پروژه‌ها در چهار حوزه فنی و عمران، ترافیک، خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی اجرا می‌شود.

تنهایی تصریح کرد: با تلاش همه همکارانم در سال ۱۴۰۱ با پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصدی تقریبا کلیه پروژه‌های تعریف شده به بهره برداری رسید و اجرای اکثر این پروژه‌ها در محلات کم برخوردار منطقه هشت بوده و این خدمت‌گزاری در سال جدید طی برنامه ریزی انجام شده و همچنین تداوم این تلاش‌ها و در راستای رضایت شهروندان ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره تقسیم بندی کلی پروژه ها، تعداد ۷ پروژه را در حوزه عمران، ۹ پروژه در حوزه خدمات شهری و محیط زیست، ۴ پروژه در حوزه اجتماعی و ۲ پروژه را در حوزه ترافیک منطقه هشت اعلام کرد و افزود: با احداث پروژه‌ ترافیکی دوربرگردان خیابان شهید ثانی و همچنین احداث ایستگاه BRT در بزرگراه امام علی(ع) علاوه بر کاهش مسافت بین ایستگاهی، ترافیک در شرق و غرب منطقه۸ روان می‌شود.

فاطمه تنهایی از اعتبار ابلاغی اختصاص یافته به پروژه‌های توسعه محله‌ای در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه هشت مبلغ پنجاه و چهار میلیارد و چهارصد میلیون تومان است.

گفتنی است مجموع پروژه‌های احداثی(غیرمستمر) و توسعه محله‌ای(مستمر) سال ۱۴۰۲ در منطقه۸ تهران مجموع ۷۳ پروژه‌ است که بهسازی باغ موزه مینیاتور، باغ راه کودک بوستان فدک، نیروگاه خورشیدی، احداث موزه سه شهید و سرای ایثار و بهسازی محیطی شامل احداث زمین، پیاده راه‌سازی و جمع آوی انهار و روکش آسفالت تعدادی از پروژه‌ها در این منطقه است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط