1402/01/27-13:40
منطقه هفت شهرداری تهران در تب و تاب یک مراسم؛

مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برای برگزاری نماز عید سعید فطر آماده می شود

مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برای برگزاری نماز عید سعید فطر آماده می شود

عید فطر امسال هم مانند سال های قبل با حضور مقامات ارشد کشوری و لشکری، در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار خواهد شد و از آنجا که آماده سازی مصلی برای برگزاری این مراسم امسال به عهده شهرداری تهران گذاشته شده است. شهرداری منطقه هفت در یک عملیات میدانی جهادی با تمام توان در حال آماده سازی مصلی برای برگزاری این مراسم باشکوه است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، نصرالله آبادیان شهردار این منطقه ضمن تشریح اقدامات اجرا شده ازسوی این منطقه به مناسبت آماده سازی مصلی امام خمینی(ره) برای برگزاری نماز عید سعید فطر به روابط عمومی گفت: همکاران من در شهرداری برای رفاه حال نمازگزاران عزیز عید فطر تمامی تلاش خود را برای بهبود وضعیت محیطی و نظافتی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) انجام می دهند و با توجه به عملیات عمرانی گسترده در مصلی که از سال ها پیش تاکنون ادامه دارد، تلاش برای نظافت و پاکسازی و نیز رنگ آمیزی جداول و دیواره های مصلی تلاش مضاعفی را می طلبد که شهرداری منطقه هفت می کوشد آن را به بهترین نحو به انجام برساند.

او افزود: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در روزهای آینده، نظافت و پاکسازی صحن اصلی، پارکینگ های ضلع شمال و سقف شبستان اصلی و بلوار یاس خیابان های پیرامون(شهید قنبر زاده)، جمع آوری ضایعات، جمع آوری زباله بطور مرتب و روزانه، نگهداشت محوطه مصلی امام خمینی(ره) به صورت شبانه روزی و ویژه تنها بخشی از اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه بوده است.

آبادیان خاطرنشان کرد: همچنین رنگ آمیزی جداول به طول ۳۰ هزار متر و اجرای یکهزار مترمربع پوشاننده با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، رنگ آمیزی یکهزار مترمربع نیوجرسی، نصب ۲۶ هزار مترطول داربست در گیت های ورودی، تهیه ۱۰۰ عدد پرچم ایران و مناسبتی و چاپ بنر به میزان ۵۰۰ مترمربع از جمله اقدامات شهرداری است.

او همچنین در ادامه گفت: شستشوی تمامی المان های شهری و ترافیکی و جداول و شستشوی تجهیزات مورد استفاده در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با استفاده از یک دستگاه تانکر آب، پنج دستگاه واتر جت، دو دستگاه خاور حمل زباله و دو دستگاه خاور یک دستگاه باب کت و یک دستگاه جرثقیل از دیگر فعالیت هایی بود که از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اجرا شد.

شهردار منطقه هفت یادآور شد: بهسازی و مرمت دیواره ها و جداره های ضلع شمالی مصلی، مرمت جداول شکسته، هم سطح سازی، لکه گیری آسفالت و روکش دستی در ورودی های اصلی، اصلاح و مرمت نشست ها و اجرای روکش آسفالت از جمله اقدامات معاونت فنی و عمران منطقه است که در حال اجرا بوده و تا روز سه شنبه به اتمام خواهد رسید.

وی عنوان کرد: جمع آوری گاردریل ها و نرده ها، انجام خط کشی و نصب بنر برای اطلاع رسانی مسیرها ویژه نمازگزاران از جمله فعالیت های معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط