1402/01/28-13:32
باقری خبر داد؛

تشکیل کمیته امنیت شغلی برای پاکبان‌ها

تشکیل کمیته امنیت شغلی برای پاکبان‌ها

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا گفت: از این پس حقوق کارگران خدمات شهری (پاکبان‌های شریف و کارگران فضای سبز) حداکثر تا سوم هر ماه باید پرداخت شود.

 به گزارش شهردارآنلاین؛ مراسم افطار صمیمانه شهردار تهران با پاکبانان شهر تهران عصر روز - بیست‌وهفتم فروردین ماه ۱۴۰۲- در برج میلاد تهران برگزار شد. در این جلسه مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران خبر از رونمایی بسته خردسند ساز برای خادمان خدمات شهری تهران داد.

وی افزود: همچنین بعد از ماه رمضان تمام کارگران خدمات شهری تهران (پاکبان‌های شریف و کارگران فضای سبز) در صورت مراجعه به درمانگاه‌های منتخب شرکت شهر سالم می‌توانند به صورت رایگان از پزشک عمومی خدمات دریافت کنند.

معاون شهردارتهران در ادامه افزود: در صورت فرزندآوری علاوه بر دریافت مرخصی تشویقی، بسته‌ای از سوی شهردار تهران به خانواده‌های بچه‌دار اهدا می‌شود که شامل البسه کودک، مواد غذایی لازم برای دوران شیردهی و… است. به علاوه در صورت ازدواج کارکنان یا افراد خانواده کارکنان خدمات شهری، تالارهای پذیرایی یاس شهرداری در اختیار آنها برای برگزاری مراسم جشن قرار می‌گیرد. همچنین زوج های جوان یک سفر زیارتی میهمان شهردار تهران خواهند بود.

باقری با بیان اینکه بر اساس جدول بندی و قرعه کشی کارکنان خدمات شهری تهران به همراه خانواده‌هایشان یک روز به صورت رایگان مهمان برج میلاد تهران خواهند بود، گفت: برخی از پیمانکاران پیش از این توجه به مساله امنیت شغلی کارکنان خدمات شهری نداشتند در همین رابطه به دستور شهردار کمیته‌ای با حضور نمایندگان سازمان بازرسی، سازمان خدمات شهری شهرداری و… تشکیل خواهد شد که اخراج و منفک شدن کارگران خدمات شهری باید به تایید آن برسد.

وی در پایان تاکید کرد: در رابطه با زمان پرداخت حقوق نیز پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر نارضایتی کارکنان خدمات شهری داشتیم. بر اساس تمهیدات اندیشیده شده از این پس روز نخست هر ماه حقوق‌ها پرداخت می‌شود و حداکثر فرصتی که پیمانکاران و مناطق برای واریز حقوق دارند سه روز پس از آغاز هر ماه خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط