1402/01/30-16:01

برگزاری جام رمضان در ۸ رشته ورزشی در منطقه ۱۵

برگزاری جام رمضان در ۸ رشته ورزشی در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان در ۸ رشته ورزشی با مشارکت بیش از هزار و ۵۰۰ شهروند در منطقه ۱۵ در حال برگزاری است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵؛ مهدی اسمعیلی گفت: مسابقات جام  همزمان با ماه مبارک رمضان در بخش آقایان، در رده سنی آزاد و در ۸ رشته ورزشی شامل: فوتبال گل کوچک، والیبال، بدمینتون، فوتبال چمنی، بسکتبال، تنیس روی میز، دارت و مسابقات ویژه جانبازان و معلولین در رشته دارت، برگزار می شود.

به گفته او، ورزشکاران محلات سطح منطقه از ۱۸ فرودین تا ۳ اردیبهشت در این رویداد ورزشی با هم به رقابت می پردازند و در انتظار مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر هستند.

اسمعیلی ادامه داد: فوتبال گل کوچک در زمین آسفالت بوستان آزادگان ناحیه ۴، والیبال در مجموعه ورزشی عزیزی ناحیه ۱، فوتبال چمنی در زمین های میرزا کوچک خان و شهید صالحی ناحیه ۳، بدمینتون در بوستان فجر ناحیه ۵، بسکتبال در مجموعه ورزشی شهدای افسریه ناحیه ۵، تنیس روی میز در ساختمان ناحیه ۶، دارت در زمین چمن شهدای خاورشهر ناحیه ۸ و مسابقات دارت ویژه معلولین و جانبازان در سرای محله اتابک درحال برگزاری است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه مسابقات جام رمضان هر سال با شور و نشاط خاصی در محلات باب الرضای تهران برگزار می شود، افزود: در این دوره مسابقات بیش از هزار و ۵۰۰ شهروند در ۸ رشته ورزشی با هم به رقابت می پردازند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط