1402/01/30-23:43
معاون شهردار منطقه ۴ خبر داد؛

زواید فیزیکی از شمال شرق تهران زدوده می شود

زواید فیزیکی از شمال شرق تهران زدوده می شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از ساماندهی و حذف زواید فیزیکی از سطح معابر خبر داد و گفت: همزمان با اجرای طرح بهار جانها معابر محلی و بزرگراهی منطقه با حذف زواید فیزیکی ایمن سازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "سیدمحمد قاضی میرسعید" با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء سطح آراستگی و سلامت شهری و رفاه حال شهروندان، طرح بهار جانها با جمع آوری سایبان های فرسوده، تابلوهای غیرمجاز و حذف زواید فیزیکی از نواحی نه گانه منطقه آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

او در ادامه با اشاره به اجرای طرح حذف پلاکاردهای غیرمجاز گفت: با توجه به نصب پلاکاردها و تبلیغات غیرمجاز صنوف و واحدهای تجاری در برخی محورها طرح جمع آوری اینگونه بنرها و پلاکاردهای تبلیغاتی در پیاده‌روها، خیابان ها، تیرهای چراغ برق و نماهای شهری در دستورکار قرار گرفت و اجرا شد.

قاضی میرسعید گفت: در این عملیات ۷۵۰ مورد تابلو ال ای دی، زواید فیزیکی نما و جداره‌ها، کولرهای فرسوده، تابلوهای غیرمجاز و‌... از معابر بزرگراهی و محلی جمع آوری شد.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: رسیدگی به آراستگی و ظاهر شهر و رفاه و آسایش شهروندان به عنوان یکی از وظایف مهم مدیریت شهری منطقه ۴ همواره مدنظر بوده و به صورت مداوم و برنامه ریزی شده به آن پرداخته می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط