1402/01/30-23:54

انجام موفقيت آميز تست گرم اولين بخش از مسير تونلی پروژه توسعه غربی خط ۴ مترو تهران

انجام موفقيت آميز تست گرم اولين بخش از مسير تونلی پروژه توسعه غربی خط ۴ مترو تهران

تست گرم اولين بخش از مسير تونلی پروژه توسعه غربی خط ۴ مترو تهران در محدوده حدفاصل ايستگاه ارم سبز تا ايستگاه در شرف بهره‌برداری علامه جعفری به طول ۱۴۰۰ متر با موفقيت پشت سرگذاشته ‌شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عموميچی و امور بين الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) انجام تست گرم در هر مسير تونلی، پيش نياز افتتاح ايستگاه و يا ايستگاه‌های جديدی است كه زمان بهره برداريی آنها نزديک بوده و برای اطمينان از ايمنی سازه و همچنين صحت عملكرد تاسيسات و تجهيزات مربوطه صورت مي‌پذيرد.

در مورد پروژه توسعه غربی خط ۴ كه اولين ايستگاه آن به نام ايستگاه علامه جعفری آماده افتتاح شده‌است، تست گرم مسير ۱۴۰۰ متری در بخش حدفاصل ايستگاه ارم سبز تا ايستگاه علامه جعفری با حضور مهندس شريفی شهردار منطقه ۵، مهندس ظهراب زاده معاون فنی و مهندسی شركت مترو تهران، جمعی از پيمانكاران و مشاوران طرح و همچنين دست اندركاران شركت بهره‌برداری مترو با موفقيت انجام‌شد.

به اين ترتيب می توان گفت شرايط برای افتتاح ايستگاه علامه جعفری در پروژه توسعه غربی خط ۴ فراهم آمده و بزودی ايستگاه يكصد و پنجاهم شبكه مترو پايتخت برای استفاده عموم شهروندان راه‌اندازی خواهد‌شد.

گفتنی است پروژه توسعه غربی خط ۴ مترو، مسيری به طول ۴۲۰۰ متر و شامل ۳ ايستگاه می باشد كه نخستين ايستگاه آن بعد ازايستگاه در حال بهره‌برداری ارم سبز، در واقع ايستگاه علامه جعفری مي‌باشد. دو ايستگاه ديگر اين پروژه، به ترتيب امسال و سال آينده قابليت افتتاح دارند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط