1402/02/06-13:59

برگزاری نمایش های ترافیکی برای دانش آموزان منطقه۱۳ در راستای فرهنگ سازی

برگزاری نمایش های ترافیکی برای دانش آموزان منطقه۱۳ در راستای فرهنگ سازی

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای نمایش های ترافیکی در مدارس این منطقه به مناسبت عید سعید فطر خبر داد و افزود: در قالب این طرح، دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس محدوده با موضوعات ترافیکی آشنا می شوند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه۱۳ ارتقای فرهنگ ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی را نیازمند فرهنگ‌سازی با بهره‌گیری از ابزارهای ارتباطی دانست و افزود: برای همه دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه، نمایش هایی با موضوعات ترافیکی برگزار شده و این برنامه به مناسبت عید سعید فطر در هفته نخست اردیبهشت ماه نیز ادامه می یابد.

به گفته او، نمایش ترافیکی با موضوع کاهش تصادفات در مدارس مقطع ابتدایی شامل دبستان های والعصر(عج)، کمال، حقیقت، احمد معین، یاران امام خمینی(ره) و زراعتکار برگزار شده و در هفته جاری نیز در ۷ مدرسه دیگر برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استمرار طرح نمایش های ترافیکی در مناسبت های مختلف خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر، فرهنگ‌سازی ترافیکی در بین دانش‌آموزان، نتایج مطلوب و قابل قبولی داشته و باعث شده این آینده‌سازان کشور از سنین پایین، با رعایت قوانین و مقررات آشنا شوند و در ترویج این مهم همکاری و همراهی کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط