1402/02/07-15:40

امكان جديد برای مسافران ايستگاه متروی بريانک

امكان جديد برای مسافران ايستگاه متروی بريانک

ورودی جديد ايستگاه بريانک در خط ۷ مترو تهران كه در واقع سومين ورودی اين ايستگاه به شمار می‌آيد، در آستانه تكميل قرار‌داشته و خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسيد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) مهندس "محمود يوسفی" مجری خط ۷ مترو تهران در مورد اولين افتتاحيه پيش روی اين خط در سال جاری گفت: به موازات پيگيری عمليات اجرايی تكميل ايستگاه ميدان كتاب و نيز ايستگاه ورزشگاه تختی در شمالي‌ترين و جنوبي‌ترين نقاط خط ۷، ماموريت تكميل ورودی ايستگاههای در حال بهره‌برداری را نيز كما في‌السابق دنبال می‌كنيم. در اين راستا ورودی جنوبی ايستگاه بريانک كه در ابتدای خيابان گلبن (پل قزوين) قرار دارد، مراحل پايانی ساخت را پشت سر می‌گذارد و اميدواريم ماه آينده بتوانيم آن را تحويل شهروندان دهيم.

مجری خط ۷ در ادامه به برخي ويژگی‌های ورودی سوم ايستگاه بريانک اشاره كرد و افزود: با اختصاص ۴ دستگاه آسانسور در اين ورودی، امكان دسترسی افراد كم توان جسمی و حركتی و معلولان به طرفين سكوی مسافرگيری فراهم آمده‌است. از سوی ديگر به منظور حمايت از توليد ملی و تسريع در تامين قطعات مورد نياز راه‌اندازی ورودی سوم ايستگاه بريانک، تجهيزاتی از قبيل پله برقی‌ها، آسانسورها، فن‌های هواساز و... از توليدات داخل كشور استفاده شده است. گفتنی است ايستگاه بريانک در بزرگراه شهيد نواب صفوی و در مرز مناطق ۱۰ و ۱۱ واقع شده است. عمق ايستگاه از سطح زمين حدود ۲۳ متر بوده و مساحت زيربنای آن ۱۵۳۰۰ مترمربع مي‌باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط