1402/02/07-20:39
اخ الصنایع در آستانه روز ایمنی حمل‌ونقل اعلام کرد:

کاهش ۱۰ درصدی تصادفات در منطقه ۱۰

کاهش ۱۰ درصدی تصادفات در منطقه ۱۰

مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰، در آستانه ۷ اردیبهشت ماه "روز ایمنی حمل‌ونقل" اقدامات شش ماهه گذشته این منطقه در زمینه افزایش ایمنی حمل‌ونقل و کاهش خطر تردد وسایط نقلیه را تشریح کرد و از کاهش تصادفات به میزان ۱۰ درصدی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، اخ الصنایع با تشریع فعالیت های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک گفت: این منطقه طی نیمه دوم سال گذشته نسبت به ایمن سازی بزرگراه های نواب ، یادگار امام و خیابان های آزادی و قزوین با اجرای ۴۸ کیلومتر خط کشی محوری و ۳۵۹۰ مترطول خط‌کشی عابر پیاده اقدام و با اجرای یک مورد اصلاح هندسی و احداث سرعتکاه نسبت به ایمن سازی شریان های اصلی این منطقه اقدام کرده است.

شهردار منطقه ۱۰ به بهسازی و نوسازی تابلوهای ترافیکی اشاره کرد و گفت: در شش ماهه دوم سال گذشته ۱۳۴۱ تابلو نصب و مرمت شده است که در تعیین مناسب مسیر رانندگان تاثیر به سزایی داشته است.

وی به دیگر اقدامات این منطقه در فاصله زمانی آبان ۱۴۰۱ تا پایان فروردین ماه سال جاری پرداخت و گفت: از دیگر اقدامات این منطقه طی شش ماه گذشته می توان به نصب ۴ دستگاه سرپناه حمل‌ونقل عمومی، اجرای اپوکسی کف ایستگاه‌های اتوبوس در سطح منطقه، مرمت ایستگاه‌های مسیر ویژه اتوبوس های تندرو اشاره کرد که باعث ترغیب شهروندان در استفاده از وسایط حمل‌ونقل عمومی شده است.

وی به اقدام ویژه منطقه در کاهش بار ترافیکی و خطرات بلوار حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: بازگشایی تقاطع های خیابان های امام خمینی(ره) با خیابان خوش و رودکی از اقدام های ویژه و مهم شهرداری منطقه ۱۰ بوده که باعث کاهش زمان و رفع تاخیر سفر و حذف گره ترافیکی شده است.

وی به برنامه های آموزشی ویژه رانندگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین دانش آموزان در بوستان آموزش ترافیک منطقه پرداخت و گفت: این منطقه علاوه بر آموزش رانندگان وسائط نقلیه عمومی، نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش ترافیک و ارتقاء ایمنی با همکاری پلیس راهور برای اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و دانش آموزان اقدام و این آموزش ها بصورت مستمرتداوم خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط