1402/02/11-18:41

پیام تبریک رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران به مناسبت روز معلم

پیام تبریک رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران به مناسبت روز معلم

روح اله علیخان گرگانی، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران، با صدور پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، روز گرامی­داشت مقام معلم و استاد را را به تمامی استادان و اعضای هیأت علمی کشور و موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران صمیمانه تبریک گفت.

به گزارش شهردارآنلاین؛ در متن این پیام آمده است: تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان این مرز و بوم، کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی، اهتمام به ارتقای کیفیت آموزش، توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از مهم‌ترین رسالت‌های اساتید در هر مقطع تاریخی و اجتماعی است؛ چرا که این دانشجویان هستند که می توانند آینده­ای روشن و چشم­اندازی وسیع برای هر کشور رقم بزنند.

وی با اشاره به این که موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران یک دانشگاه تخصصی و حرفه ای است افزود: علم، تعهد و تخصص اساتید این دانشگاه است که می تواند پایه ریز و بنیان گذار تعلیم و تربیت دانشجویانی متخصص و کارآمد در حوزه­ی مدیریت شهری باشد. ثمره‌ي تلاش‌هاي ارزنده اساتید است که بستر رويش مکرر انديشه‌هاي زرين برای آبادانی و سازندگی خواهد بود.

روح اله علیخان گرگانی هم چنین خاطر نشان کرد: مفتخریم که خداوند متعال توفیق خدمت در دانشگاه را به ما ارزانی داشته که افتخارات ارزشمند آن در سایه جهاد علمی استادان فرزانه رقم خواهد خورد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط